De wind in de zeilen

Ik was gisteren op wandel in de haven van Antwerpen en zag een zeilboot het ruime sop kiezen.

11 reacties op “De wind in de zeilen”

  1. Echte ruwe zeebonken .. zolang de boel maar niet omslaat. Ik vindt het maar 3x niks maar de foto is prima geschoten

    Like

  2. mogge Marylou
    een mooie foto
    en ook mooi weer , zo anders als het gister bij ons was bbbrrr
    geniet de dag

    Like

  3. Dit zou je in deze tijd van het jaar toch niet verwachten hoor, maar het leverde jou wel een mooie foto op.

    Like

  4. Bijzonder beeld zo aan het eind van december, Marylou, ik zou er alleen even niet aan moeten denken om nu aan boord te zitten. Maar ja, dat was bij de windsurfers die ik vorige week fotografeerde al niet anders. 🙂

    Like

  5. Die mensen liever dan ik, maar je schoot een mooie foto.

    Like

  6. Bellissima, fa sentire voglia di spensierata libertà!!
    Ciao, Patrizia

    Like

  7. Mooi he! Ik heb daar lang gewoont, zelfs op het oude St.Anna strand.

    Like

  8. A stunning image, Marylou. It looks very cold there.

    Like

  9. Een heerlijke foto🙂
    Vooral met de dwarrelende sneeuw over je blog geeft dat een heel leuk effect.

    Like

  10. Sjoe – jou fotos is almal ongelooflik. Geluk!

    Like


Geef een reactie

