Ontluikende natuur

Wie denkt dat alles negatief is  door de vele regen en stormwinden moet maar eens kijken hoe de natuur toch weer stilletjes ontwaakt.

12 reacties op “Ontluikende natuur”

  1. Nieuw leven in de brouwerij!

    Like

  2. ja Marylou
    de natuur past zich aan
    ik hoop als ik vrij ben en de storm weg is ook weer op pad te gaan
    geniet de dag

    Like

  3. Ja, die natuur kan weer mooi ontwaak. Pragtig.

    Like

  4. Das dauert bei uns noch lange. 4 Wochen etwa. LG. Wolfgang

    Like

  5. Great shot, Marylou.🙂

    Like

  6. Dit zijn natuurlijk ook echte vroegbloeiers. Heel mooi

    Like

  7. Ja, hier ook, ik zag vandaag paasbloemen enkele centmeters hoog. Mooie photo!

    Like

  8. ha die Marrylou
    nog ff en ik ben 65 , 3 maanden langer werken voor de heren politika en met pensioen , ik zag 2 x de dood in ogen , en ben toch ouder geworden🙂
    sinds 2 maart 2007 zeg ik 2 maart 2052 steek ik een sigaar op en ga de pijp uit
    Maar wat je zegt , soms is het geen pretje
    wens je een gezonde nachtrust

    Like

  9. Mooi hé, de hazelaar is inderdaad al ontwaakt en je laat dat hier ook heel mooi zien.

    Like

  10. Mooi, licht in deze donkere dagen.

    Like

  11. de natuur is niet tegen te houden…

    Like


Geef een reactie

