Voederhuisje bezet

Vanaf het “s morgens licht is komt dit vogeltje er aan getrippeld en gaat gans de dag in het voederhuisje zitten.Allen als de brutale merel hem weg jaagt ,verdwijnt het even om nadien terug op zijn plekje te gaan zitten van mussen vinken en mezen trekt hij zich niets aan.Zou het beestje misschien ziek zijn od is he gewoon een klever baasje?

13 reacties op “Voederhuisje bezet”

  1. hier bij mij zijn het vaak de Vlaamsche Gaaien
    nu dan is deze snel weg🙂
    slaap wel

    Like

  2. Alvast een heel slim vogeltje… eten en onderdak!

    Like

  3. Grappig om te zien ik heb ze ook staan er komt van alles in roodborstjes kleien papagaaitjes die kunnen schreeuwen je
    koolmeesjes en zie soms ook vlaamsegaaien het weer valt even tegen dus kijken veel naar die mooie beestjes
    liefs van Marry en Cees .

    Like

  4. Ik geef haar geen ongelijk! Droog en eten, wat kun je nog meer wensen?

    Gr. René

    Like

  5. Aaag te pragtig! Oulike huisie ook.

    Like

  6. Het is een clever vogeltje…hahha

    Like

  7. Hij heeft een dak boven zijn hoofd. Misschien voor hem heel belangrijk🙂

    Like

  8. Oh what a sweet little cutie.🙂

    Like

  9. klein, maar slim!

    Like

  10. “Ik ben er al?” -Ze hebben best honger nu, merk ik.

    Like

  11. dank je Marylou
    wens je een gezonde nachtrust

    Like

  12. Als ik in dit weer buiten moest vertoeven dan zocht ik als vogel ook een vogelhuisje op. Droog zitten en ook nog eten krijgen Wat wil je als vogel nog meer hihi…….

    Like


Geef een reactie

