Hier is altijd iets te beleven

Voor deze natte periode ben ik  een dagje naar Antwerpen geweest.Heb daar heel wat foto’s gemaakt die ik jullie toch niet wil onthouden.Wandelend naar het Zuiderterras was dit het beeld dat ik zag als ik me omdraaide.

kijkend richting Eilandje

8 reacties op “Hier is altijd iets te beleven”

  1. mogge Marylou
    mooie foto zo van de lucht en dat rad
    je deed dus een bakkie drinken in het restaurant , ja ik keek ff bij google wat het Zuiderterras was🙂
    maar maps laat geen eilandje zien
    geniet de dag

    Like

  2. Heel knappe compositie, de dreigende lucht en het prachtige licht doen de rest….

    Like

  3. pragtige wolke

    Like

  4. Heel mooie compositie!

    Like

  5. Sterke foto. Compliment!

    Like

  6. is dit de plaats waar de schaatspiste staat tijdens Kerst?

    Like

  7. Great image, Marylou.🙂

    Like


Geef een reactie

