Speelgoed voor grote mensen

Regelmatig probeer ik van alles uit met mijn fototoestel  zuiver voor het plezier en om er natuurlijk ook van te leren. Verschillende lenzen of filters geven soms gekke of speciale effecten.Wees gerust jullie hebben niet te diep in het glas gekeken.

12 reacties op “Speelgoed voor grote mensen”

  1. Het is best leuk om af en toe een beetje te experimenteren Marylou, die is een hele aparte opname hoor.

    Like

  2. mogge Marylou
    ja ik dacht al , zat er iets anders in de koffie
    leuke opname , ja er is steeds meer mogelijk
    geniet de dag

    Like

  3. leuk effect hoor, zo’n fish eye lens

    Like

  4. ha die Marylou
    ja wij hadden op het werk , Schiphol dus 1 bui en anders wel goed weer , maar ja wordt het echt nog wat kouder , geeft het extra werk , om die vliegtuigen sneeuw en ijs vrij te maken
    slaap wel

    Like

  5. Niet mijn ding. Reden waarom ik nooit een fisheye aanschaf. Dan kies ik liever voor een extreme groothoek met een minimum aan vertekening.

    Like

  6. Ik wilde het gewoon eens proberen,het is een lensje dat ik nog van vroeger had liggen en magnetisch op de lens wordt geplaatst.Een groothoeklens heb ik nog niet..misschien koop ik er ooit nog wel 1.heb jij ervaring met ringflitser Henk want ik overweeg er binnenkort 1 te kopen maar twijfel nog heel erg.Ik maak graag natuurfoto’s en macro’s en iemand raadde het me aan?

    Like

  7. Hihi…. grappig om te zien. Verschillende lenzen heb ik ook maar
    filters gebruik ik eigenlijk nooit. Moet ik mss ook maar eens gaan doen😀

    Like

  8. This is such a fun image, Marylou. Yes, I only had half a glass of red wine.🙂

    Like

  9. Sjoe, jy ken al goed van fotografie. Hou so aan.

    Like


Geef een reactie

