De wondere waterwereld

Ik was een maandje geleden in de Zoo waar  reuzen aquaria in vervanging van kleinere exemplaren zijn geïnstalleerd. Indrukwekkende ervaring om daar tussen te lopen.

 

 

https://d19tqk5t6qcjac.cloudfront.net/i/412.html

12 reacties op “De wondere waterwereld”

  1. Mooi, deze details. Beetje associatie met een achtpotig diertje waar vooral vrouwen bang voor zijn🙂

    Like

  2. Waauw, prachtige foto!!
    Dat verdient een link op mijn blog.
    Vrolijke groet,
    Joris

    Like

  3. ha die Marylou
    mooie opname van ? ja van wat , krab – kreeft of ander schaaldier of toch een vis
    ik ben net thuis van het werk en nu 2 dagen vrij , laat maar glad worden dus hihi
    ja de ppsjes mochten er weer zijn
    wens je een goede nachtrust

    Like

  4. Sharp shot!

    Like

  5. Dag Marylou

    Dat ziet er mij geen lievertje uit
    Wel een mooie foto.
    Groetjes
    Marcel

    Like

  6. Heel mooi en wonderbaarlijk – en echt een plaatje om blue monday mee te ‘vieren’.

    Like

  7. ha die Marylou
    ja komt zo , ik zat in heel oude mailtjes mappen onder de noemer ” gein ” te kijken en sacht , wacht , vast goed voor een glimlach🙂
    morgen weer anders
    fijne dag verders nog

    Like

  8. Amazing creature! Great shot, Marylou.🙂

    Like

  9. Zo…. hele knappe madro.
    Nu kan ik deze vios eens op mijn dooe gemak bestuderen😉

    Like


Geef een reactie

