Een snuifje sneeuw

Ik zou de deur niet uitgegaan zijn  als ik niet naar de dokter moest voor mijn maandelijks groot bloedonderzoek.Was dus toch op weg en dan  even de natuur in voor ik terug naar huis reed,leek me geen slecht plan.De natuur was bedekt met een flinter dun dun laagje sneeuw.Er hing wat mist  die verstilling bracht.Nergens lawaai,de wereld leek nog te slapen.Her en der hoorde ik het schelle geluid van de meerkoet,er zwommen ook wat Canadese  ganzen en zag tussen het riet 2 zwanen die nu nog meer paste in het landschap.Na enkele minuten begon het terug een beetje te sneeuwen en besloot ik toch maar weer in de auto te stappen en naar huis te rijden..morgen zou het glad kunnen zijn en dan blijf ik lekker warm binnen.

13 reacties op “Een snuifje sneeuw”

  1. mogge Marylou
    mooi landschap zo hé , ja dan is sneeuw echt wel mooi
    maar helaas valt het ook op wegen en natuurlijk ook op vliegtuigen en heb ik er erg last van🙂
    geniet de dag

    Like

  2. Pittoresk landschap!

    Like

  3. Maar nog steeds geen winter erg kwakkelend hoor lieve groet Cees leuk plaatje ..

    Like

  4. Oehoe! Wat ’n bekoring op die stil waters … Pragtig.

    Like

  5. wat een mooie kleuren!

    Like

  6. En gelijk heb je Marylou. Wij begeven ons beter niet op glad ijs.

    Like

  7. ha die Marylou
    dank je voor je glimlach
    zo reizen we aardig de wereld rond hé
    fijne avond

    Like

  8. Beautiful photo Marylou, but it looks so cold there.🙂

    Like

  9. Hier was er geen sneeuw of mist. Mooi landschap.

    Like

  10. Ik voel hier de kou en de verstilling in dit scenario. Mooi gedaan

    Like

  11. een maandelijks onderzoek, Marylou??? Toch niks ernstigs aan de hand?

    Like

    • Ik ben over 4 jaar geleden gestoken door een wesp.Ik heb reuma en reageer op zo’n zaken heel hevig ,werd behandeld met antibiotica en geraakte in shock .In de suikerkliniek werd ontdekt dat ik door de reactie op die steek suikerziek was geworden.Ik neem heel wat pillen voor de reuma en 3 pillen om de suiker te regulariseren.Volg een streng dieet en moet veel bewegen(wandel dus veel) Alle maanden heb ik voor dit alles een groot bloedonderzoek,zodat er vlug kan ingegrepen worden als er wat mis gaat.Het was in orde ,dus weer even geen zorgen.Er zijn veel ergere dingen.Ben wel allergisch geworden voor insecten dus in de zomer moet ik extra voorzichtig zijn, maar heb ook in mijn tas alles bij moest het nodig zijn.Bedankt voor je bezorgdheid.

      Like


Geef een reactie

