Grote poezen

Ze lagen te luieriken uit wind maar als ze plots brullen schrik je toch even.

9 reacties op “Grote poezen”

  1. Sono bellissimi, ma sempre meglio guardarli da lontano🙂
    Ciao, un grande saluto. Patrizia

    Like

  2. mooie foto Marylou
    van een mooi stel
    ja als die ff de bek open trekken zijn wij stik🙂
    ik bracht een lach , is blog geslaagd
    en genieten van de bergwereld is wat je zegt helemaal top
    slaap wel

    Like

  3. Mooie luieriken, en mooie foto!

    Like

  4. Such a handsome couple!🙂

    Like

  5. wel mooie beestjes vind ik…. -)

    Like

  6. Is deze in Antwerpen gemaakt ? Toen ik er (al weer heel wat jaren geleden) was liepen ze rond op een betonplaat, was echt beneden alle peil. Ook zag ik er toendertijd grote roofvogels in veel te kleine hokken. De foto is geslaagd en het stukje leefomgeving wat ik hier zie oogt veel beter maar toch heb ik een beetje dubbel gevoel bij deze koning der dieren achter gaas of tralies

    Liked by 1 persoon

    • Inderdaad toen was het verschrikkelijk maar men heeft daar flink werk geleverd en men is nog bezig met verbeteren.Nu hebben de leven een vrij groot domein en erg mooi de natuur nagemaakt.Alle aquaria zijn vernieuwd vanaf de zoldering tot op de grond..echt reus

      Liked by 1 persoon

  7. Grinnik…. kan me best wel voorstellen dat je schrikt als ze ineens beginnen te brullen. Ik ga straks ook maar eens ff zo liggen luieren hihi…….

    Like

  8. 😄 ja…dat is geen kattegejank

    Like


Geef een reactie

