De wereld onder een wit deken

Van morgen gauw de deur uit om even te genieten van  een sneeuwtapijt dat na de middag al verdwenen was.De wereld ondergesneeuwd en de stilte voelbaar. Boten aan de ketting  en de witte wereld die langzaam ontwaakt.

13 reacties op “De wereld onder een wit deken”

  1. Un mondo che diventa quasi incantato da tanto è bello così candido!!
    Ciao, Patrizia

    Like

  2. Etwas Schnee. Das haben wir auch. LG. Wolfgang

    Like

  3. ik dacht er ook aan Marylou
    om ff een wandelingetje te maken , het bleef bij de gedachte
    je hebt het mooi weer gegeven
    wens je een goeden nacht

    Like

  4. he, dat haventje ken ik … Daar hebben we ook een paar dagen gelegen met onze boot. Het was er heel gezellig, dat weet ik nog goed.

    Like

  5. ha die Marylou
    ja Toon kon het mooi vertellen
    geniet de dag

    Like

  6. Mooie foto vergezeld van een knappe tekst.

    Like

  7. Voelbare stilte… Bij ons was het ook mooi, maar snel weg.

    Like

  8. Beautiful scene, but too cold for me.🙂

    Like

  9. Zelfs in het West-Friese had het even gesneeuwd maar het bleef helaas niet lang liggen. Nog voor ik onder de douche uit was werd het al pap en dat vond ik erg jammer. Jij laat nog een heerlijk winters plaatje zien🙂

    Like

  10. Het is zeker een mooi plaatje, en ook de tekst vond ik mooi.

    Like

  11. Mooi beeld. Jammer dat het zo kort duurde.

    Gr. René

    Like

  12. Mooi plaatje, hopelijk zien we dit deze winter nog eens mar dan wel graag in het weekend

    Like

  13. Bij ons lag er ook een wit tapijt.

    Like


Geef een reactie

