Lichtfestival Gent 2015

Gisteren was ik er even niet was op bezoek in Gent voor het lichtfestival en vermits ik niet thuis geraakte zo laat,had ik een hotel voor 1 nacht geboekt.Heel veel knappe dingen gezien  maar eerst uitgeregend en dan onder gesneeuwd.Omdat ik doorkoud en nat was en mijn batterijen veel vlugger leeg dan anders,ben ik noodgedwongen vroeg onder de lakens gekropen.Foto’s al eens bekeken vandaag  en er zitten er wel leuke tussen ondanks het rotweer.

24 reacties op “Lichtfestival Gent 2015”

  1. Einen schönen Abend.
    Wir haben neues im Blog. Wolfgang

    Like

  2. Ik was er al om 18h, tegen dat het om 20h30 begon te regenen zat mijn tour er op… vandaag ben ik terug geweest, maar er was nog meer volk dan gisteren. Ik kijk al uit naar de andere beelden, Marylou.

    Like

    • Ik was er ook om 18 uur maar vermits ik mijn weg er niet ken had ik moeite alles te vinden,was er zelfs even mijn weg naar mijn hotel kwijt en aan diegene die ik het vroeg wisten het ook niet.Gelukkig was er ook nog de politie en die wist het wel.

      Like

  3. Heel veel mooie kleuren op de gevels, hopelijk volgen er nog veel andere “licht”plaatjes.

    Like

  4. ’t Is toch wel spectaculair. De foto is goed gelukt, ondanks het weer
    Groetjes
    Febe

    Like

  5. Wauw, mooi! Waar is die locatie precies? Morgen ga ik er ook heen!

    Like

  6. mogge Marylou
    dat is echt schitterend om te zien , en geeft ons een mooi voorbeeld er van , prachtfoto ondanks regen en sneeuw
    goed idee van je om een nachtje over te blijven , geeft je rust , niks geen gehaast
    wens je een fijne dag

    Like

  7. De eerste is alvast veelbelovend

    Like

  8. Ondanks het slechte weer is het toch weer een mooie foto Marylou
    Licht in de duisternis is altijd mooi om te zien, heel mooi
    Nog een fijn weekend voor jou
    Groetjes
    Marcel

    Like

  9. Prachtige foto maar die lelijke partytent gooit roet in ’t eten. Ik zou onderaf tot net boven de tent snijden, dan is ie heel mooi en blijft er nog genoeg van de foto over om van te genieten

    Like

    • Ik ga het maandag zekerproberen Henk want het is hier erg druk.Vandaag naar een zilveren jubileum en morgen ga ik naar het Vikingfestival genieten van een megaspektakel in Tongeren .

      Like

  10. Jammer dat het zulk slecht weer was Marylou, zo te zien was het toch wel een spektakel.

    Like

    • Inderdaad.Ik ga er altijd opnieuw naar toe.Was ook meteen een goede oefening om bij te leren met nachtfotografie waar ik echt niet bedreven in ben.Maar veel doen brengt altijd aarde aan de dijk.

      Like

  11. Niet snijden! Laat het zien zoals het is.

    Like

  12. Lijkt me inderdaad wel leuk, mits het een beetje weer is. Zoiets is weer eens iets anders.

    Like

  13. That looks really nice.

    Like

  14. Jammer dat het weer niet mee wilde werken, maar dit is alvast een mooie foto, Marylou. Ik kijk uit naar het vervolg.

    Like

  15. Ik wilde gisteren ook gaan maar was te moe. De weg verliezen in Gent zal me niet rap meer gebeuren: ik had een plannetje bij.😉
    Mooie foto.

    Like

  16. Wat knap om zulke vrolijke foto’s te maken bij rotweer🙂

    Like

  17. Such an amazing sight, Marylou.🙂

    Like

  18. Wat een kleurrijke foto’s! Dat moet een mooi gezicht zijn in Gent!

    Like


Geef een reactie

