Lichtfestival Gent(3)

Op het Sint Pietersplein zorgde Urban Keys met Dirty Monitor voor indrukwekkende video projectie waarbij het plein omhuld werd met licht en muziek. Middeleeuwse zichten,soms natuur of gebouwen.Er werd  zowel fictie en realiteit getoond.

19 reacties op “Lichtfestival Gent(3)”

  1. Het is ondanks de moeilijke omstandigheden, toch een fraaie plaat geworden Marylou.

    Like

  2. Oei …. iso op de automaat Marylou ? dat pakt niet goed uit maar anderzijds heb je vast geen ruimte om hier een statief te plaatsen

    Like

  3. Ik had het statief meegesleurd maar heb het op verschillende plekken niet kunnen gebruiken,te veel volk en soms werd er ook geduwd en alles kletsnat en nu flink verkouden.Ik heb er weer heel wat van geleerd.En dat is een discipline waar ik nog heel,heel veel veel moet bij leren.

    Liked by 1 persoon

  4. zo’n foto nemen is helemaal niet makkelijk denk ik. Te weinig licht, zélfs in een lichtfestival…😉

    Like

    • ik ben in nachtfotografie nog niet zo bedreven Billy en de kou en regen en sneeuw speelde me na een tijdje parten.Op sommige plaatsen was zoveel volk dat ik mijn statief gewoon niet kon plaatsen.maar als je ooit de kans hebt te gaan kijken kan ik dat warm aanbevelen .Soms was het ongelooflijk wat men tot stand bracht.

      Like

  5. foto technisch als hier boven vermeld , weet ik niet van
    het is simpel weg een mooie foto , onder moeilijke omstandigheden genomen
    proficiat

    Like

  6. wens ik je beterschap
    een goede nachtrust doet wonderen
    slaap wel

    Like

  7. Ondanks de regen, het donker en de ijskoude handen geeft het toch een mooi beeld ….

    Like

  8. Toch wel gelukt, rekening houdend met de omstandigheden

    Like

  9. Ik had er wat over gehoord. Lijkt me erg mooi om bij te zijn.

    Like

  10. Ik zet mijn iso vast op 800, diafragma 2.8 (bij een supergroothoek speelt dit immers niet zo veel rol) spotmeeting en dan ergens
    steun tegen zoeken… om zo weinig mogelijk beweging te hebben.
    En dat allemaal om geen statief te moeten meezeulen waar je in de meeste gevallen ( wegensde grote massa) hier toch niks aan hebt.

    Like

    • Bedankt Geert voor de goede raad.Ik had de iso maar op 200 gezet.Heb hier een boekje en schrijf er alle raadgevingen in om iets te hebben op te kunnen terugvallen.Hartelijk dank.Heb statief heel die tijd mee gezeuld en maar een 5 tal keer kunnen gebruiken

      Like

  11. Wow!

    Like

  12. Ik betwijfel of ik het beter gedaan zou hebben in duisternis en de regen, en dan ook nog de drommen volk er omheen.
    Hopelijk heb je geen ernstige verkoudheid of erger opgelopen.

    Like

  13. Dat is heel lastig…fotograferen onder die omstandigheden, ik vind dat ook heel moeilijk.

    Like

  14. Beautiful image, Marylou.🙂

    Like

  15. Op zo’n foto mag best wat ruis. Mooi shot van boeiende gebeurtenis.

    Like

  16. wat een bijzondere foto Marylou.
    Net of je door gaas hebt gefotografeerd.
    Ik las al de reactie en zag dat je al menig advies hebt gekregen😉

    Like


Geef een reactie

