Even een frisse neus halen

Vanaf morgen gaat het weer regenen dus nog even op wandel in natuurgebied.Het water is hier weer gestegen en de plas is enorm veel groter geworden.Heel veel vogels die van op de bevroren waterplas schuivend hun weg zoeken naar al plekken open water.

10 reacties op “Even een frisse neus halen”

  1. Voor mij natuurlijk lastig om te zien als er geen vergelijkingsbeeld is met een normale waterstand maar ik geloof je graag Marylou.Toch ziet het er zo op de foto mooi uit

    Like

  2. het doet altijd deugd om een tijdje in de open natuur te zijn. Zou iedereen meer moeten doen!

    Like

  3. Beautiful Lou!🙂

    Like

  4. ha die Marylou
    mooie opname , en laten we hopen er komt niet nog veel meer neerslag , peil is hoog genoeg
    slaap wel

    Like

  5. Lovely colours and textures. Beautiful.🙂

    Like

  6. Pragtig. Al wat kort is eendjies op die dam. Maar, baie mooi.

    Like

  7. dank je Marylou
    fijne avond nog

    Like

  8. dat heb je goed gezien Marylou
    die jongen doet het prima
    en ik kan straks de nachten slapen en de dagen wandelen en fietsen hoor , dat pik ik ook weer op
    fijne avond nog en een gezonde nachtrust

    Like

  9. A very serene scene, Marylou. Beautiful shot.🙂

    Like

  10. Prachtig Marylou. Ik vind het net een schilderij en hij kan ook nog eens zo aan de muur. Dat vogeltje links in de foto vind ik echt helemaal top.

    Like


Geef een reactie

