Gent langs het water

Gent telt heel wat mooie plekjes langs het water op de achtergrond zie je het Gravensteen

Ook loopt er een brugje van het Appelbrugparkje naar de Oude Vismijn. Daardoor ontstaat er een nieuw wandelcircuit. De voormalige vishal is vernieuwd  en je ziet aan de Leiekant de nieuwe cafetaria

12 reacties op “Gent langs het water”

  1. mogge Marylou
    dus een stad wandeling is daar zeer zeker op z’n plaats
    geniet de dag

    Like

  2. Een hele mooie en frisse foto hoor, Gent is wel fotogeniek hè?

    Like

  3. Pragtige foto.

    Like

  4. Great photo, Marylou. Love the architecture.🙂

    Like

  5. De architectuur op de voorgrond lijkt van vrij recente datum en past voor mijn gevoel niet zo in het stadsaanzicht. de foto is mooi, evenals het licht en de frisse blauwe lucht erboven

    Like

  6. He…..ik heb een soortgelijke foto in Brugge gemaakt. Weet je zeker dat je in Gent was?

    Like

    • Ja heel zeker ,je ziet het Gravensteen op de achtergrond.Al de foto’s zijn gemaakt die dag dat ’s avonds het lichtfestival doorging.Zalig weer tot 6 u toen begon het rotweer,wind ,regen,sneeuw tot ’s nachts en bitterkoud

      Liked by 1 persoon

  7. En ooit eens een weekend in deze prachtige stad geweest. Heb er mooie herinneringen aan overgehouden.

    Gr. René

    Like

  8. Gent is mijn favoriete stad. Bourgondisch en gezellig.

    Like

  9. Ik ben ooit een keer in Gent geweest maar heb toen helaas niet veel gezien. We waren er nl nog maar een kwartier toen ik me neit elkker voelde en amar weer weg zijn gegaan. heel jammer maar ooit ga ik daar nog eens heen. Nu zie ik al een hele mooie locatie🙂 Prachtige foto Marylou.

    Like


Geef een reactie

