Kop of staart aan te krijgen

Op wandel in Gent komt men de gekste dingen tegen. Waar ik het juist fotografeerde weet ik  niet meer, misschien kan Geert de sluier wel  oplichten.Wat hier voor tegenstellingen te zien waren, deed mijn mond van verbazing openvallen.

17 reacties op “Kop of staart aan te krijgen”

  1. mogge Marylou
    ja zeer grote tegenstellingen hier , in oud en nieuw , maar dit misstaat zeer zeker niet
    geniet de dag

    Like

  2. Dit is echt bizar hoor, daar zit een enorm tijdsverschil tussen.

    Like

  3. Speciaal maar niet lelijk,

    Like

  4. Een pracht voorbeeld van een eclectische stijl zou ik zo zeggen 🙂

    Like

  5. What a bizarre mish-mash of architecture! It was certainly worth a photo though.🙂
    I hope you don’t mind, but I’ve tagged you to take part in the 5 day B&W Photo Challenge. Only if you want to though. No pressure.🙂
    https://anotherday2paradise.wordpress.com/2015/02/18/5-day-bw-challenge2-romance-in-rome/

    Like

  6. Wat een wonderlijk samenraapsel. Maar er valt in elk geval genoeg te zien. 🙂

    Like

  7. Geen flauw idee waar dit kan zijn in Gent…Marylou…Het maakt me wel nieuwsgierig.

    Like

    • Ik heb het gefotografeerd de 1 ste dag van het lichtfestival.Ik heb die dag voor het festival begon zeker een 10 km rond gelopen in Gent.Tte voet van station naar het oude centrum dan naar hotel Monasterium Poortarcre dan zo maar wat rondgedwaald langs het water ,toen via de Graslei naar het stadhuis en zo naar het Sint Pietersplein en de kleine lus van het traject voor ’s avonds.Ik heb het gefotografeerd als ik naar de nummers kijk, nadat ik van het Sint Pietersplein ben weg gegaan.Heb gezocht op internet maar geen info gevonden.Ik had gehoopt dat jij het zou weten …maar ik blijf zoeken.

      Like

  8. Dat is inderdaad wel een heel grote tegenstelling!

    Like

  9. Apart hoor, al die verschillende stijlen en leeftijden. Ik weet alleen niet of de stad er nu mooier op wordt (van zo’n rommeltje dus)

    Like

  10. Dat is typisch! Alsof het er expres zo neergezet is.

    Like

  11. Dat ziet er toch wat bizar uit.

    Like

  12. tja, in een stad heb je veel contrasten…

    Like

  13. ha die Marylou
    dank voor je glimlach
    ja ik liep een mooie route , van Amersfoort – Baarn meest langs de Eem
    morgen wandel ik op de Veluwe
    wens je een goede nacht

    Like

  14. Sjoe – jou fotos van geboue is baie interessant1

    Like


Geef een reactie

