Even de natuur in

Ik was 3 dagen in Nederland in de omgeving van Mierlo waar ik de Strabrechtse heide introk.

Het was genieten van de stilte en de natuur en de vele vennetjes.

11 reacties op “Even de natuur in”

  1. mogge Maryloo
    mooi stilleven wil ik het noemen , de stilte op de heide en rond de vennen
    je hebt het mooi in beeld gebracht
    geniet de dag

    Like

  2. Prachtig Marylou, heerlijk die rust en stilte hoor.

    Like

  3. Hopelijk heb je het wat getroffen met het weer. Het ziet er wat kil uit, maar vanuit fotografisch oogpunt mankeert er niets aan. Zoals je weet, houd ik wel van dergelijke verlaten vennetjes.

    Like

  4. Het viel nog mee want gewoonlijk als ik weg ga ,regent het altijd.Vrijdag veel regen maar in de late namiddag opklaringen,zaterdag morgen zon maar erg koud in de namiddag wind en veel regen,zondag morgen mist , op de middag veel regen maar teug zonnig na 3uur.Heb heel wat kilometers gewandeld.,ik ben best tevreden.

    Like

  5. Che bella foto della natura, viene voglia di fare una passeggiata.
    Ciao, Pat

    Like

  6. goed gekleed mag het weertje al wat minder zijn,
    het belangrijkste is dat je genoten hebt!

    Like

  7. Prachtige foto marylou

    Like

  8. Lovely peaceful scene, Marylou.🙂

    Like

  9. Prachtig Marylou…hier zou ik ook wel eens willen vertoeven.

    Like

  10. Een prachtig stukje natuur wat je ook heel mooi in beeld brengt😀

    Like

  11. Pragtig die grasse …

    Like


Geef een reactie

