Nieuwsgierig

Door: natuurfreak

25 Feb 2015

Tags:, , ,

Categorie: fotografie, natuur

21 reacties

Ik had de kans dit  nieuwsgierig damhert te fotograferen met de zoomlens in Nederland.  Zag ook een grote zilverreiger maar die was me te vlug af en ik reageerde blijkbaar te traag.Maar ben best tevreden met deze foto.

 

21 reacties op “Nieuwsgierig”

  1. Che dolcezza. Bello scatto!!
    Ciao, Patrizia

    Like

  2. ja marylou
    daar mag je trots op zijn🙂
    en die Reiger is sneller als wij ze voor mogelijk houden
    ik tref regelmatig reeën hier achter , soms denk ik wel eens , volgens mij kennen ze me al
    maar Reigers bij een vijver of waar ook , ze zien je en zijn weg
    wens je een gezonde nachtrust

    Like

  3. Kijkt wel een beetje overdonderd😉
    Maar is mooi

    Like

  4. Hoi Marylou, Dit is geen ree, maar een damhert. Het is wel een leuke foto. Vogels fotograferen is al gauw een vak apart.Ze zijn vaak te ver weg en/of te snel gevlogen.

    Like

  5. Pragtige kolle op die bokkie.

    Like

  6. Geweldig om dit dier aan te treffen Marlylou, de foto is super mooi hoor.

    Like

  7. Ik kan me goed voorstellen dat je tevreden bent met deze foto, Marylou.Wat mij betreft mag je er zelfs trots op zijn, want hoeveel reeën en zilverreigers ik de afgelopen jaren ook heb gefotografeerd, met een damhert is me dat nog nooit gelukt!

    Like

  8. ha die Marlou
    dank je voor de lieve woorden
    en ik zal zeker genieten van en mijn vrienden als wel van de sneeuw en de bergen
    geniet de dag

    Like

  9. En het neusje heeft jou ook in de gaten 🙂

    Like

  10. Gorgeous shot, Marylou!🙂

    Like

  11. Schitterende foto.

    Like

  12. Ek is bly ek het jou ontdek Gaan beslis weer kom inloer!

    Like

  13. de kans dat je zo’n hert ziet is wellicht kleiner dan die op een reiger. Je hebt dit exemplaar zo mooi in beeld kunnen brengen, Marylou

    Like

  14. Mooie foto. Net of hij even van achter de boom tevoorschijn kwam zodat je even een foto kon maken.

    Like

  15. Lijkt me ook dat je tevreden mag zijn emt deze foto. Heel mooi gekiekt en hij heeft een prachtig koppie😀

    Like


Geef een reactie

