De achtertuin uit mijn dromen

In de natuur kom ik altijd tot rust,aan zee,in het bos,langs akkers en poelen of op de heide .De natuur is de achtertuin uit mijn dromen en die zal ik altijd koesteren en respecteren.

15 reacties op “De achtertuin uit mijn dromen”

  1. ik hou ook van de natuur, Marylou. Kom je echt tot rust in.
    Mooie foto!

    Like

  2. Ik ben het helemaal met je eens Marylou. Elk weekeinde een rondje langs de rivieren en door de ‘Nieuwe Natuur’ in het rivierenlandschap: helemaal goed. Lekker uitwaaien en goed nadenken. Sfeervolle foto heb je hier. Mooi bos.

    Like

  3. mogge Marylou
    de woorden onder deze mooie foto
    zouden de mijne kunnen zijn ,en ik denk van velen
    dank je voor je lieve woorden , de verjaardag ligt alweer ff achter mij hoor
    maar is het geen mooi cadeau van mijn vrienden daar
    geniet de dag

    Like

  4. Erg mooi Marylou, het zou een schilderij kunnen zijn, en zo’n achtertuin wil ik ook wel hoor.

    Like

  5. Mooie foto, Marylou, en in je gedachtengang kan ik me helemaal vinden.

    Like

  6. Een sfeervolle plaat. De natuur geeft mij ook altijd de rust. Alleen in de Randstad, waarin ik woon, is het overal wel vrij druk en bijna nergens echt stil.

    Like

  7. Respect voor deze mooie foto en ook voor de mooie woorden

    Like

  8. Elk deeltje natuur is om te genieten en ik deel je gevoel van ganser harte.

    Like

  9. Pragtige foto Begin van Lente?

    Like

  10. Voor een moment van bezinning is er geen beter scenario denkbaar dan natuur, maar in ’t algemeen begeef ik me graag onder de mensen.

    Like

  11. A very lovely scene. Beautiful!

    Like

  12. Ja, als dat je tuin is heb je niks meer te wensen.

    Like

  13. Heel de wereld is toch onze tuin Eveline.

    Like


Geef een reactie

