dromend op een roze wolk

Ondanks dat het bijna heel de dag regende en maar 3° was moest ik toch de deur uit voor mij vrijwilligerswerk.Tussen de buien door ontdekte ik de prunus die hemels mooi in bloei stond.Mijn hart maakte een vreugdesprongetje en ik bleef daardoor heel de dag op mijn roze wolk zitten ,zelfs tot ik rond 6 uur kletsnat werd en onder hagelbuien en onweer  de tram naar huis toe nam.

16 reacties op “dromend op een roze wolk”

  1. Wir haben wieder 5cm Neuschnee. LG. Wolfgang

    Like

  2. Wat is dit toch een prachtig gezicht Marylou, daar kan je inderdaad heel blij van worden hoor.

    Like

  3. Dit is tussen de buien hier door de opkikker van de dag!

    Like

  4. Wat doen de wonderen der natuur toch veel met je dan he…

    Like

  5. Dat is inderdaad al heel vroeg, maar de moeite waard…

    Like

  6. Jij ontdekte de lente al!!!

    Like

  7. Hier is het ook al een paar dagen een komen en gaan van buien. Ook vandaag was ik samen met mijn fotomaatje weer net op tijd terug in de auto. Zo’n vroege bloeier doet het verlangen naar echt voorjaarsweer nog wat extra aanwakkeren. Nog een paar dagen wachten, zeggen ze …

    Like

  8. Prachtig. Lijkt me toch één van de eerste bloesemfoto’s

    Like

  9. fijn hoor, zo’n lentebode. kunnen we allemaal wel gebruiken in dit sombere weer.

    Like

  10. hoe bizar toch, in zo’n klein landje, dat er zo’n verschillen zijn in weertype. Hier kregen we enkel wat gedruppel, en verder veel zon.
    Toch leverde dat weertje een hele mooie foto op, zoals je er zovele van op je logje plaatst.

    Like

  11. Die zijn er vroeg bij , mooie foto.

    Like

  12. Bellissima nuvola rosa!!
    Ciao, Pat

    Like

  13. Oehoe – baie pragtig.

    Like

  14. Hij staat echt al weken in bloei Marylou. Ik heb deze in mijn achtertuintje staan en zie de bloesen al wekenlang. Mooi hé.

    Like


Geef een reactie

