muurschildering

Ik ging in Nederland even wat drinken en ontdekte deze mooie muurschildering.

9 reacties op “muurschildering”

  1. Liever niet op mijn muur maar wel heel mooi gemaakt

    Like

  2. Tja, in Nederland kan je op muren de mooiste dingen tegenkomen Marylou.

    Like

  3. Zeker mooi!

    Like

  4. Ik heb wel eens veel minder mooie gezien!

    Like

  5. A very weird image, Marylou.🙂

    Like

  6. mooi plaatje. Muurschilderingen zijn een kunst op zichzelf. Ik ben zo zo mooi nog niet tegengekomen.

    Like

  7. Ek hou daarvan … hierby ons het ons ’n rygbyspan – Bulls!

    Like

  8. Niet om het een of ander maar ik vind dit echt niet lelijk hoor. Ik mag dit wel zien😉

    Like

  9. Wow!?

    Like


Geef een reactie

