Een walhalla voor leesfanaten

Niet te geloven wat hier in dit winkeltje in boekendorp’ Redu ‘ opgeslagen was.

Maar of je er vinden kan wat je zoekt durf ik toch in twijfel te trekken

De 400 inwoners van Redu keken met verbazing toe hoe hun dorp werd volgestouwd met boeken. Men vindt ze overal: in verlaten schuren, in lege stallen en in kraampjes die voor de gelegenheid op iedere straathoek zijn opgesteld. De eerste boekenmarkt die ooit in de Ardennen werd georganiseerd  ging van start in 1984 met Pasen

In Redu vindt men 30 handelszaken waarvan  17 boekenwinkels
Redu trekt ieder jaar meer dan 200.000 bezoekers aan uit de hele wereld.

22 reacties op “Een walhalla voor leesfanaten”

  1. Oh heerlijke plek om te neuzen!!

    Like

  2. Niks voor mij, Marylou…Ik heb een hekel aan zoeken…en dan zal het juist lukken dat het onderste boek van zo n stapel je aantrekt…mooie foto.

    Like

  3. Is in de zomer inderdaad een heel gezellig dorpje. En je kunt er ook je boeken verkopen!

    Like

  4. Zó daar ligt nogal wat leesplezier Marylou, een leuke foto hoor.

    Like

  5. zo ja daar moet je flink wat tijd voor uittrekken. Enige rangorde lijkt er niet in te zitten. Maar wél leuk … En een bepaald geurtje ook, gegarandeerd!

    Like

  6. ha die Marylou
    mooie foto , maar mij zal je er niet tegenkomen🙂
    dank je voor je lieve reactie
    geniet de zon

    Like

  7. Je zou er zomaar kunnen verdwalen.

    Like

  8. Ja, maar dat is geen natuur…. Of zie jij bomen waar ik papier?🙂

    Like

  9. Mag ik van u dat boek .. helemaal onderaan … dan maak ik intussen dat ik wegkom🙂

    Like

  10. Daar hoef je je als boekenliefhebber duidelijk niet snel te vervelen, maar het lijkt me in potentie toch een tamelijk brandgevaarlijke zaak …

    Like

  11. Ik hou wel van een boekenwinkel. Geweldig om urenlang tussen de boeken te snuffelen op zoek naar dat ene boek en dan met een tas vol andere boeken naar huis gaan…..HEERLIJK!

    Like

  12. ik weet niet of ik daar mijn smaak zou vinden..

    Like

  13. This is the kind of place I would love to live in. And I how you explore space in this photograph.🙂

    Like

  14. Great photo, Marylou. What a lot of books for such a small village.🙂

    Like

  15. Ekself sal nie omgee om op so heerlike plek te wees nie…

    Like

  16. Leuke maar ook mooie foto

    Like

  17. Heerlijk om hier tussen te mogen zoeken naar net dat ene boek wat ik wil (lees MOET) hebben😉

    Gr. Frans die vroeger de bijnaam boekenwurm had

    Like


Geef een reactie

