Landschap in Havré

Op bezoek in de omgeving van de scheepsliften hielden we een stop in Havré.

Er hing nog wat nevel een overschot van de mist vanmorgen.

 

13 reacties op “Landschap in Havré”

  1. mogge Marylou
    mooi beeld en als ik het goed heb loopt achter de lage dijk die we zien het kanaal waar deze oude scheepsliften in zijn
    ik zag er ooit ook in Canal de l’Est waar de rivier de Maas zo mee werd omzeild
    Ja ik denk dat ik m’n nichtje wel kan helpen hoor , ze heeft een nieuwe pc en dat is natuurlijk allemaal anders met dat windows 8.1 , komt helemaal goed
    geniet de dag

    Like

  2. Een mooie opname met dat vleugje nevel Marylou.

    Like

  3. Sjoe – die mis is pragtig oor die landskap. Like die bomek wat in ’n ry op die agtergrond staan …

    Like

  4. De nevel spreidt haar sluiers lichtjes over het landschap.

    Like

  5. A beautiful and serene landscape photo.

    Like

  6. De lichte nevel maakt het tot een mooi sfeervol landschap.

    Like

  7. lekker sfeertje, zo op de vroege ochtend

    Like

  8. ik heb nog in de omgeving gefietst, maar ben niet zeker of ik ook in Havré kwam.
    Mooie foto weer, Marylou!

    Like

  9. Mooi sfeerbeeld, Marylou…

    Like

  10. Mooi sfeertje. Het diffuse licht maakt ’t af

    Like

  11. Great capture of that foggy landscape. It looks so silent and very peaceful there.🙂

    Like

  12. Echt heel erg mooi. Vooral die bomenrij op de achtergrond vnd ik super om te zien.

    Like


Geef een reactie

