Eerste kikker gespot

Veel beweging was er nog niet te zien rond de plas.Het vriest nog en is ondanks de zonnige dag een koude wind.Maar misschien bestaan er net als bij de mensen’ijsberen’ die de koude wel trotseren.

12 reacties op “Eerste kikker gespot”

  1. mogge Marylou
    ja je zou het haast denken hé , dat er zoals bij ons , kikkers zijn die het minder snel koud hebben
    geniet de dag

    Like

  2. Die is er vroeg bij Marylou. Kikkers zijn koudbloedig, misschien heeft dat er iets mee te maken.

    Like

  3. Lijkt mij bijzonder vroeg voor de tijd van het jaar. Temeer omdat een kikker koudbloedig is🙂 Stond je op een brugje of iets dergelijks ?

    Like

    • natuurfreak

      Bewerken
      reply
      Ik spotte hem op de” Donderslag “wandeling in Opglabeek in Limburg.Ik stond niet op een brugje maar op een pol gras aan de rand van het ven en moest zien dat ik mijn evenwicht niet verloor, want vermits ik geen kikker ben wilde ik zeker niet in het water vallen.
      Like

      Liked by 3 people

  4. Een moedig beestje en het wou je zeker een fijn weekend wensen!

    Like

  5. Mooi dat je die zo vroeg in het jaar al hebt kunnen kieken. Maar wat zal het beestje het intussen koud hebben, want het is sinds gisteren toch bijna 10 graden kouder dan de voorgaande dagen. Hopelijk heeft hij intussen een goed plekje gevonden.

    Like

  6. Ik heb er nog geen gezien.

    Like

  7. Lekker al die mooie lijnen!

    Like

  8. Very unusual image, Marylou.🙂

    Like

  9. Pragtige padda.

    Like


Geef een reactie

