Twins maar onbekend !

Wie weet van welke plant dit zaaddoosje is ?

15 reacties op “Twins maar onbekend !”

  1. Ben ik ook nog niet tegen gekomen, Marylou.

    Like

  2. mogge Marylou
    helaas kan ik je niet aan een naam helpen , maar denk dat er vast welk iemand mee komt
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  3. Het ziet er mooi en fotogeniek uit, maar ik heb geen flauw idee wat het is.

    Liked by 1 persoon

  4. Geen idee Marylou, maar de foto vind ik mooi.

    Liked by 1 persoon

  5. As dit in Suid Afrika is, lyk dit baie na katoenplant.

    Liked by 2 people

  6. These are so weird looking. No idea what they could be.🙂

    Liked by 1 persoon

  7. ik heb even wat opzoekingswerk voor je verricht, en vond dat dit afkomstig is van de herfstanemoon, Marylou.
    http://verbeeldingskr8.blogspot.be/2015/03/op-voortplantingstournee.html

    Liked by 1 persoon

    • Bedankt Billy.Vermits ik die in het bos aangetroffen had ben ik bij bosplanten en bloemen gaan zoeken en had niets gevonden dat in aanmerking kon komen maar dit blijkt het toch te zijn.Een verloren lopertje dus want buiten deze 2 heb ik het nergens nog tegen gekomen.

      Like

  8. Mij doet het ook aan een katoenplant denken. Bijzonder mooi.

    Liked by 1 persoon

  9. Geen flauw idee wat het is maar het is zeker mooi

    Like

  10. Ik heb nog nooit zoiets gezien, mooi, geven een gevoel van zachtheid!!!

    Liked by 1 persoon

  11. dus geen katoen plant maar een herfstanemoon
    en dus hebben wij allen weer wat geleerd
    ik ben ook blij dat je ff mee wandelde en het een mooie wandeling vond😉
    wens je een goede nachrust

    Liked by 1 persoon

  12. Een hele bijonder foto en ik las in je recaties dat je de naam ook al had gekregen🙂 Best heel leuk en speels om deze zo te zien in “pluis” staat😀

    Liked by 1 persoon

  13. Een herfstanemoon dus? Ik ga zo even googelen om te zien hoe de plant bloeit

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

