Industrieel erfgoed

Door: natuurfreak

12 Apr 2015

Categorie: Uncategorized

10 reacties

Laatste foto van mijn bezoek aan Connecterra in Limburg


voorde ganse foto reportage
KLIK Hier en lees meer

10 reacties op “Industrieel erfgoed”

  1. De omgeving is natuurlijk best mooi maar zelf zou ik veel meer gefocust zijn op dergelijke constructies. Dit vindt ik al erg mooi. Was de mijn en de liftschaft niet toegankelijk voor bezoekers ?

    Liked by 1 persoon

    • Hier is alles verdwenen behalve de mijnschacht en die kan je beklimmen, maar na die terrils was dat geen optie meer. In C mine kan je wel nog afdalen tot een bepaald niveau dat is iets voor binnenkort want dat ligt weer op een andere plaats.

      Like

  2. Wat is er mis met je camera? Deze ziet er toch prima uit?

    Liked by 1 persoon

    • Ik heb dit met de kleine Nikon gefotografeerd want mijn reflextoestel Sony heeft momenteel een probleem met de keuzeknop en als ik het toestel binnen doe duurt het minstens 6 weken en het kan nog langer duren. eer ik het terug heb

      Liked by 1 persoon

      • Techniek die je in de steek laat is heel vervelend. Ik heb al veel camera’s gehad, zal je niet lastigvallen met mijn voorkeuren🙂.

        Like

  3. dank je Marylou
    ook ik sluit zo af , de dag was mij lang genoel
    slaap wel

    Like

  4. mogge Marylou
    ik dacht toch echt dat ik op deze mooie foto een reactie gegeven had🙂
    die streek is zeker een bezoek wel waard , en jij brengt het ons op een dienblad zo🙂
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

    • Het was een andere foto Karel maar iemand schreef dat het spijig was met die bomen ervoor en daarom heb ik een andere foto getoond.Men is ook niet verplicht te reageren hoor..Die andere foto ging ook wel over industrieel erfgoed.Ik houd altijd goed in de gaten of er geen reacties moeten goedgekeurd worden.

      Liked by 1 persoon

  5. Toch een leuk ding, Ook een mooi vogelhuis denk ik als het niet meer gebruikt wordt.

    Liked by 1 persoon

  6. ja smaken verschillen Marylou
    en gelukkig maar , maar die bomen zijn er en ik vind dat ze er ook horen🙂

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

