Wat zeg je? Ik versta je niet !

Vandaag op wandel in natuurgebied ” De Liereman ”

Daar stonden ook Konik paarden.Eentje wilde met mij een gesprek aanknopen.Spijtig dat ik het niet verstond.
De konik is van oorsprong een in Polen en Wit-Rusland in het wild of halfwild gehouden paardenras dat klein van stuk en heel sober is. Koń is Pools voor paard, konik voor paardje.( Wikipedia)

19 reacties op “Wat zeg je? Ik versta je niet !”

  1. Sembra che stia ridendo di gusto😀
    Bello scatto. Ciao, Pat

    Liked by 1 persoon

  2. hij mag ook wel eens z’n tanden poetsen hoor!
    🙂

    Liked by 1 persoon

  3. mogge Marylou
    mooi paardje en mooi in beeld gebracht dor jou
    jammer dat je het niet kon verstaan of misschien maar goed ook🙂
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  4. Topper. Gave foto zeg!

    Liked by 1 persoon

  5. Hahahaha…een pracht plaat Marylou.

    Liked by 1 persoon

  6. Prachtig foto! Maar volgens mij lacht hij je uit … 😉

    Liked by 1 persoon

    • Zou best kunnen Jan want ik was kort er voor uitgeschoven op een drassige plek en in het slijk gevallen buiten wat schaafwonden niets erg maar ik zag er niet uit !

      Like

  7. hoe simpel is dat die naam! Hèhè die wou absoluut iets van jou maar wat???🙂

    Liked by 1 persoon

  8. Wat zeg je?? Tanden poetsen??
    Wat een voltreffer is dit zeg en dan ook nog die vliegjes!

    Liked by 1 persoon

  9. Hij staat je luidkeels uit te lachen Marylou🙂 Geweldig moment

    Liked by 1 persoon

  10. ja Marylou
    de tijd dat ik met volbeladen fiets de bergen over fietste liggen achter mij🙂
    het verklaard wel mijn online naam ” fietszwerver ” die nam ik toen ik m’n 1ste pctje kreeg , lang geleden
    fijne avond

    Liked by 1 persoon

  11. Prachtige foto Marylou.
    Scherp met mooie duidelijke details.
    Jammer dat je hem niet verstond hihi…..

    Liked by 1 persoon

  12. Hij vroeg misschien om een manier om van die vervelende vliegen af te geraken

    Liked by 1 persoon

  13. Heel goed gelukt deze shot

    Liked by 1 persoon

  14. Wat een geweldige foto ben benieuwd wat hij te vertellen had

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

