landkaartje last rustpauze in

Deze mooie vlinder kruiste vandaag mijn pad.Ik denk dat het een distelvlinder is.Wie weet het zeker?

18 reacties op “landkaartje last rustpauze in”

  1. Ik zou niet weten hoe die heet maar je hebt hem mooi vastgelegd

    Liked by 1 persoon

  2. mogge Marylou
    ook ik kan het je niet vertellen , maar het zit er zo mooi dat er zal gerust wel iemand zijn die het herkent
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  3. Mooi hoor Marylou, René heeft het antwoord al gegeven.

    Liked by 1 persoon

  4. en die bleef mooi zitten voor jou! Wat een geluk.

    Liked by 1 persoon

  5. Ik sluit me bij René aan, dit lijkt me inderdaad een landkaartje.
    Hoe dan ook, hij is even netjes voor je gaan zitten en daar heb je weer goed gebruik van weten te maken.

    Liked by 1 persoon

  6. He Marylou, da’s geen distelvlinder, maar een landkaartje. Dit prachtige vlindertje komt in 2 vormen voor: de voorjaarsvorm (die heb jij nu prachtig gefotografeerd) en de zomervorm. Die laatste is aan de bovenkant heel donkerbruin.
    De distelvlinder is een trekvlinder. Die komt met de warme zomer wind vanuit het Middellandse Zee gebied over de Alpen gewaaid.

    Liked by 1 persoon

  7. ik ken niks van vlinders, maar toevallig zocht ik net farfalle op, waardoor ik in Google heel wat afbeeldingen van vlinders zag!

    Liked by 1 persoon

  8. Euhhhhh…. Marylou, dit is geen Distelvlinder maar een Landkaartje http://www.diginature.nl/vlinders/aurelias/landkaartje-araschnina-levana.htmlKLIK

    Liked by 1 persoon

  9. Volgens de reacties is het een landkaartje. Staat er prachtig op Marylou

    Liked by 1 persoon

  10. Knappe foto, juiste achtergrond…zeldzaam!

    Liked by 1 persoon

  11. Lovely!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

