Mijn geliefd plekje thuis

Mijn terras aan de achterkant van mijn huis,loop ik nog verder dan kom ik in de tuin.

De bloeiende camelia die ik zien kan van uit de keuken.De paarse bloemen van de judaspenning,mijn kersenboom,opkomende hosta’s, de mahonie,enz

16 reacties op “Mijn geliefd plekje thuis”

  1. oh wat een heerlijk plekje Marylou
    daar kan je lekker bij komen van de drukke dag
    slaap wel

    Liked by 1 persoon

  2. Ja daar zou ik het ook wel kunnen uithouden. Mooi. Fijne dag Marylou

    Liked by 1 persoon

  3. Een prachtig en gezellig stekkie Marylou, heerlijk om daar in het zonnetje te zitten.

    Liked by 1 persoon

  4. Dat is een mooi en gezellig ingericht plekje!

    Liked by 1 persoon

  5. Ziet er inderdaad een heerlijk plekje uit! Ik kan de bloemetjes al ruiken🙂

    Liked by 1 persoon

  6. Een super gezellig stellie Marylou en nu al zo kleur en bloemrijk.

    Liked by 1 persoon

  7. de groene omgeving verrast me geenszins, Marylou!
    😉

    Mooi stekje!

    Liked by 1 persoon

  8. Ziet er gezellig uit, Marylou.

    Liked by 1 persoon

  9. volgens mij ga je daar morgen genieten als het nog een paar graden warmer wordt🙂

    Liked by 1 persoon

  10. Met recht een echt heerlijk THUIS!
    Wat bloeit er al veel in je tuin 🙂

    Liked by 1 persoon

  11. so beautiful flowers and nice patio

    Liked by 1 persoon

  12. Ziet er super gezellig uit!

    Liked by 1 persoon

  13. Wat een heerlijke plek! Prachtig 👍

    Liked by 1 persoon

  14. dank je voor de lieve glimlach Marylou
    slaap wel

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

