Een sterke vogel

Ik stond te kijken aan het water toen er plots een aanschoolver voorbij kwam vliegen.
Ik was zelf verwonderd toen ik zag dat ik hem toch nog had kunnen fotograferen

De aalscholver heeft een lengt van 77 tot 94cm en de vleugels hebben een spanwijdte van 120 tot 150 cm.

 

10 reacties op “Een sterke vogel”

  1. mogge Marylou
    ja dat zijn schitterende vogels , en wat heb jij deze mooi op de foto gezet , klasse
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  2. Je hebt “Aaltje” er mooi op weten te krijgen Marylou.

    Liked by 1 persoon

  3. Alle begin is moeilijk maar ik kan me jou blije verwondering wel voorstellen🙂

    Liked by 1 persoon

  4. Wat mag je blij zijn om die zo voorbij te zien komen!

    Liked by 1 persoon

  5. Dat is mooi gelukt.

    Liked by 1 persoon

  6. Je hebt hem heel netjes in volle vlucht in beeld weten te vangen. Uit ervaring weet ik, dat dat vaak nog lang niet meevalt. 🙂

    Liked by 1 persoon

  7. nu Marylou
    ik net thuis van het werk , en ik zal je vertellen , ik zal zeker van mijn vrije tijd gaan genieten hoor
    deed ik al , kwam soms zelfs al vrije tijd te kort🙂
    slaap zacht

    Liked by 1 persoon

  8. Knap gedaan Marylou. Het valt nog niet mee om ze zo scherp in volle vlucht te ‘vangen’.

    Liked by 1 persoon

  9. Leuk plaatje bij ons in het Wilhelmina Park zijn er momenteel 6 te bewonderen . helaas vreten ze al de vis op
    maar dat is de natuur snel genomen deze foto erg knap Mary lou Gr van Cees

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

