Reuze grote boompioenen

Het is zo ver aan  de takken hangen 7 super boompioenenAls de “papieren” bloemen  want ze lijken we van zijdepapier in mei bloeien zou ik er het liefste de hele dag bij gaan zitten. Boompioenen zijn blikvangers. Het is geen een echte boom, maar eerder een forse struik van ongeveer 1.50 m hoog.

14 reacties op “Reuze grote boompioenen”

  1. Dat is zeker een flinke grote Marlylou, mooi hoor.

    Liked by 1 persoon

  2. Prachtig! Die weet de aandacht zeker wel op zich te vestigen met zijn kleur en formaat.

    Liked by 1 persoon

  3. Lijkt op mijn pioenroos maar wat ik lees is dat toch weer anders of zit ik verkeerd?

    Liked by 1 persoon

  4. konden we die maar ruiken, maar zo ver gaat internet nog niet…😉

    Liked by 1 persoon

  5. Dit lyk soos ’n camelia?

    Liked by 1 persoon

  6. schitterend zijn ze Marylou
    en jij hebt het mooi neer gezet om het te delen met ons

    Liked by 1 persoon

  7. Heel knap in beeld gebracht!

    Liked by 1 persoon

  8. ja Marylou
    aan vrij zijn wen ik zeer zeker snel
    ben blij dat ik kon bekoren met de keuze van de ppsjes🙂
    ik sluit af het was een lange dag , en heel misschien ben ik morgen al vroeg weg voor een wandeling
    slaap wel

    Liked by 1 persoon

  9. Wat ontzettend mooi! Ik kende deze bloemen helemaal niet. Ik ken alleen de gewone pioenen en die staan hier op alle velden maar deze grote vind ik wel heel erg mooi!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

