Lachwekkend in hun zwarte pitteleertjes

Bij slecht weer ga ik vaak naar de Zoo ook dit weekend.Ik kwam  thuis als een verzopen waterrat want het had onophoudelijk geregend.je kan er wel op veel plaatsen binnen dingen bezoeken maar  je moet dus telkens weer buiten om naar een andere plek te geraken.Wie zich helemaal niets van het rotweer aantrokken  was dit drietal dat waggelend naar het water liep voor een zwempartij om dan nadien hun zwarte pitteleertjes weer glad te strijken.

16 reacties op “Lachwekkend in hun zwarte pitteleertjes”

  1. Very cute penguins:)

    Liked by 1 persoon

  2. mogge Marylou
    ja dat is een mooie plek om met slecht weer te zijn , helaas als je pech hebt ben je drijfnat
    daar hebben deze drie geen last van nee , die zoeken het juist op
    zijn dat herkenning bandjes om de vleugeltjes ?
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  3. Wiggel waggel leuke foto

    Liked by 1 persoon

  4. Het zijn inderdaad koddige beesten Marlyou, een mooie opname hoor.

    Liked by 1 persoon

  5. Nu met kleinkinderen is het ook een erg leuke plek om te wandelen…nou ja slenteren
    Maar het is een prachtfoto
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  6. Leuke foto! Volgens mij heeft dit waggelende drietal geen enkel probleem met regenachtig weer, integendeel, ze hebben vermoedelijk liever wat teveel regen dan een overdosis zon,

    Liked by 1 persoon

  7. Daar loopt het water af, denk ik. Mooie foto.

    Liked by 1 persoon

  8. die zijn water wel gewoon, denk dat ze niet zonder kunnen zelfs!

    Liked by 1 persoon

  9. Oh, they are really sweet.

    Liked by 1 persoon

  10. ze zijn vermakelijk om te observeren. Ook dit trio staat er leuk op

    Liked by 1 persoon

  11. Echt een leuke foto van dit drietal🙂 Het is voor mij al te lang terug dat ik naar een dierentuin ben geweest. Op deze manier geniet ik er ook heel erg van.

    Liked by 1 persoon

  12. What a great photo of this threesome, Marylou! Hope your weather soon clears.🙂

    Liked by 1 persoon

  13. Zij werken altijd op mijn lachspieren die gekke plezante vlaaien.

    Liked by 1 persoon

  14. Ach ja, ze zijn zo fotogeniek en komisch.

    Liked by 1 persoon

  15. Gek genoeg zie ik er van die strooien hoedjes en wandelstokjes bij😀

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

