Een boomblauwtje fladdert langs de Nete

Ik zag het plots opvliegen en volgde het met mijn ogen.Toen het weer even kort ging zitten,heb ik het gauw op de foto gezet.

14 reacties op “Een boomblauwtje fladdert langs de Nete”

  1. mogge Marylou
    wat een prachtig vlindertje , je weet niet hoe het heet , misschien gewoon blauwtje
    maar je hebt het er mooi opgezet , voor ons te bewonderen
    ik dank je voor de lieve woorden bij mij en ik zal mijn best doen om te blijven genieten hoor
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  2. Het is inderdaad een blauwtje. Staat er goed op

    Liked by 1 persoon

  3. Een zeer fraaie foto, met een prachtige compositie Marylou.

    Liked by 1 persoon

  4. Hello
    Thank you for your comment and nice visit. I wish you wonderful weekend.

    Liked by 1 persoon

  5. Die heb je weer heel netjes in beeld weten te vangen.
    Het wil mij nog niet lukken om vlinders goed in beeld te krijgen dit jaar.

    Liked by 1 persoon

  6. Altijd weer bijzonder, die blauwtjes!
    Prachtig gevangen Marylou!

    Liked by 1 persoon

  7. So beautiful butterfly

    Liked by 1 persoon

  8. Weer heel vlug geweest en toch heel scherp, wat een vaste hand…

    Liked by 1 persoon

  9. Een prachtig blauwtje.
    Ik heb ze helaas nog niet gezien.

    Liked by 1 persoon

  10. Grande delicatezza, bella.!!
    Ciao, Pat

    Liked by 1 persoon

  11. Such a delicate creature.

    Liked by 1 persoon

  12. maar hiervoor diende je wel héél alert te zijn; prachtig hoor!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

