Onbekend is niet onbemind

Vandaag op wandel op de terril van Beringen.Daar bloeiden massa’s helblauwe  bloempjes..

Ik heb dit bloempje nooit eerder gezien.Kan iemand me op weg helpen voor de naam?

15 reacties op “Onbekend is niet onbemind”

  1. Such a lovely photo, the colour and light is beautiful!🙂

    Liked by 1 persoon

  2. mogge Marylou
    inderdaad een mooi bloempje , ik kan je niet helpen
    maar er zal vast iemand zijn die het wel kan
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  3. Wat heb je dit prachtig gefotografeerd Marylou, helaas kan ik je ook niet aan de naam helpen.

    Liked by 1 persoon

  4. Ze zijn prachtig, net als jouw foto, maar met de naam kan ik je helaas niet helpen.
    Hopelijk komt er in de loop van de dag iemand langs die het wel weet.

    Liked by 1 persoon

  5. Beautiful, color is bright. Congratulations Marylou.
    The name, however, do not know him me neither !
    Ciao, Pat

    Liked by 1 persoon

  6. Ik denk aan een Gentiaan, maar zal het wel mis hebben.

    Liked by 1 persoon

  7. ik zou het niet weten, Marylou. Mooi zijn ze in elk geval!

    Liked by 1 persoon

  8. Een schilderijtje Marylou

    Liked by 1 persoon

  9. Ze zijn prachtig maar de naam ken ik niet.

    Liked by 1 persoon

  10. Prachtig hoe je dit weet vast te leggen en volgens mij is het Ereprijs (Veronica chamaedrijs).

    Gr.

    Frans

    Liked by 1 persoon

  11. Ereprijs (Veronica chamaedrys)

    dit is de juiste naam😉

    Frans

    Liked by 1 persoon

  12. Gorgeous! The light is perfect!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

