Onrustig !

Op de terril van Beringen zag ik dit  vrouwelijk Icarus blauwtje.

 

13 reacties op “Onrustig !”

  1. Another beautiful nature shot.

    Liked by 1 persoon

  2. mogge Marylou
    wat een mooie opname van een mooi vlindertje , dat ze zo mooi voor je willen poseren ook🙂
    dank je voor je lieve woorden over de wandel kiekjes , ik ben vandaag ook weer onderweg
    ja mooie muziek van Paul , dat is er ook een die mooi blijft om te horen
    ik had plots last van zeg maar de schouder terwijl ik zo zat te typen , en het werd maar erger ook , dat een paar dagen van rust en pijnstillers en midalgan , ja de gedachte aan de dokter waren er ook al hoor , maar die kan toch ook weinig zien
    en nu heb ik het nog niet vernomen en ben ik dus weer tevreden
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  3. Een hele fraaie macro heb je van deze mooie vlinder gemaakt Marylou.

    Liked by 1 persoon

  4. Een prachtige vlinder, bij mij blijven ze nooit zo stil zitten

    Liked by 1 persoon

    • Ook bij mij gaan ze heel vlug vliegen maar ik geef nooit op.Ik volg ze met mijn ogen tot ze een goed plekje gevonden hebben ,sluip dan dichterbij en reageer heel snel..niet twijfelen en opletten als er zon is dat je schaduw niet in de geburen van de vlinder komt want dan zijn ze ook weg.

      Like

  5. Mooi! Volgens mij is voor jou nu al een goed vlinderjaar. 🙂

    Liked by 1 persoon

  6. Ik heb er inderdaad al verschillende kunnen fotograferen.

    Liked by 1 persoon

  7. Nog mooier van kleur dan het mannetje. Mooie opname!

    Liked by 1 persoon

  8. Je hebt er wel moeite voor moeite doen maar toch te pakken gekregen🙂 Misschien kan je een uitsnede maken voor iets meer beeldvulling van het onderwerp

    Liked by 1 persoon

  9. Enig in beeld gebracht!

    Liked by 1 persoon

  10. Prachtig vlindertje. Ik heb ze helaas nog niet gezien of eigenlijk, nog geen kans gehad om er op uit te gaan voor deze schoonheden. Heel fijn weekend marylou.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

