Pioenen om te zoenen

Momenteel staan de pioenen in mijn tuin in bloem maar door de harde wind en regen is dit moment van glorie zo   weer voorbij .

Plant pioenen niet te diep of ze bloeien niet.Zoete bloemblaadjes zijn eetbaar.

18 reacties op “Pioenen om te zoenen”

  1. Dit is ook een foto om te zoenen hoor, prachtig!

    Liked by 1 persoon

  2. mogge Marylou
    een prachtige bloem
    zoenen mag , en een blaadje snoepen ook🙂
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  3. Dit is een hele mooie plaat om de dag mee te beginnen.
    Wist niet dat bloemblaadjes van de Pioen eetbaar zijn dus weer wat geleerd op mijn oude dag😉

    Groet uit een nat dorp aan de Vliet

    Liked by 1 persoon

  4. Zo, dat is pas roze!!

    Liked by 1 persoon

  5. Mooie foto, Marylou, deze fraaie pioenroos heb je toch maar weten te redden van de vergetelheid. Hopelijk komt er nu haast een eind aan de aanvoer van koude lucht, maar dertig graden hoeft het voor mij niet te worden.

    Liked by 1 persoon

  6. Ze zijn heel teer en fragiel. Heb er vorige week op het graf van broer gelegd, zijn lievelingsbloemen.

    Liked by 1 persoon

  7. Mooie foto Marylou, inderdaad om te zoenen.
    Nog een fijne avond verder.
    Groetjes
    Marcel

    Liked by 1 persoon

  8. Ik zoen met geen enkele pioen🙂 ….. maar mooi is deze wel Marylou

    Liked by 1 persoon

  9. Een prachtige foto.

    Liked by 1 persoon

  10. Deze pioen is zeer zeker om te zoenen. Prachtige pioen en geweldig mooi op de foto gezet!

    Liked by 1 persoon

  11. Hoewel roze niet echt mijn kleur is kan ik dit wel waarderen. Mooie foto!

    Gr. René

    Liked by 1 persoon

  12. Hij knalt van mijn scherm.👍🏻

    Liked by 1 persoon

  13. Gorgeous image, Marylou.🙂

    Liked by 1 persoon

  14. Knallend goed Marylou!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

