Pootje baden


Tijdens de 10 km wandeling de 8 van de Nekker en het Broek  in Mechelen  wandelde ik tussen waterplassen op een verhoogd pad.Daardoor keek je over het landschap met heel veel vogels en plekjes die aan vroeger deden denken, Boerderijtjes op de achtergrond ten midden in het groen en enkele paarden die door de hitte  pootje gingen baden.Het was eigenlijk een idyllisch plekje.

14 reacties op “Pootje baden”

  1. ha die Marylou
    dat is zeker een mooi plekje
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  2. Prachtige plek om even op de rug wolken te kijken en dan langzaam wegdoezelen😉

    Liked by 1 persoon

  3. lekker in de zomer

    Liked by 1 persoon

  4. Daar word ik poëtisch van.

    Liked by 1 persoon

  5. Daar kan je lekker een pauze neen.

    Liked by 1 persoon

  6. Lekker verkoeling, mooi hoor

    Liked by 1 persoon

  7. Prachtig foto Marylou
    Vele groetjes Christine

    Liked by 1 persoon

  8. Ik zie mij al op een bankje zitten te genieten van zo’n tafereeltje, mooi hoor.

    Liked by 1 persoon

  9. ha die Marylou
    inderdaad ik kan mij goed uitleven bij het wandelen , morgen verder waar ik gister stopte🙂
    dus druk voor het goede doel , dan is er tijd minder voor andere dingen , nu dat geeft niet
    blog loopt niet weg
    blij dat de ppsjes in de smaak vielen , mooie glimlach weer binnen
    mzl

    Liked by 1 persoon

  10. Mooi zomers beeld aan de waterkant.
    Met uitzondering van vorige week vrijdag heb ik hier nog niet de neiging gehad om te gaan pootje baden dit jaar.

    Liked by 1 persoon

  11. je hebt volkomen gelijk!

    Liked by 1 persoon

  12. Sehr idyllisch❤

    Liked by 1 persoon

  13. Idylisch is het juiste woord voor dit landschapstafereel. Prachtig

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

