Het gezicht van de zomer

Ze bloeien nu volop op alle plekjes waar de aarde beroerd is

17 reacties op “Het gezicht van de zomer”

  1. Such lovely colours – great photo!

    Liked by 1 persoon

  2. mogge Marylou
    ja die kwam ik al weer veel tegen zelfs Korenbloemen er bij ook
    waar de aarde beroerd is🙂 maar wel heel mooie plekjes vaak
    ik heb prima geslapen , maar ga vandaag niet op pad hoor
    morgen ben ik weg voor een lang weekend naar Friesland en komende week woensdag krijg ik logétjes dus ik doe wat extra in het HuisHaten nu🙂
    geniet de ddag

    Liked by 1 persoon

  3. Ze staan altijd op de meest onmogelijke plekjes behalve in mijn tuin. Ik vind ze prachtig, heb zelf een heleboel gele staan.

    Liked by 1 persoon

  4. Klaprozen zijn altijd zo mooi fragiel… bijna transparant

    Liked by 1 persoon

  5. In één woord…..SCHITTEREND!!

    Liked by 1 persoon

  6. Eén van mijn lievelingsbloemen, Marylou… heel mooi!

    Liked by 1 persoon

  7. Dit is inderdaad de zomer ten top, Marylou, mooi!
    Gek genoeg zijn de klaprozen in onze achtertuin verdwenen, terwijl ze in de voortuin nu volop bloeien.

    Liked by 1 persoon

  8. Jouw boeket is prachtig!

    Liked by 1 persoon

  9. A really gorgeous image, Marylou.🙂

    Liked by 1 persoon

  10. Heel mooi gedaan Marylou. Het rood spettert van ’t scherm

    Liked by 1 persoon

  11. Kwetsbaar maar super mooi!

    Liked by 1 persoon

  12. mooi, en ze blijven hét symbool van WO I

    Liked by 1 persoon

  13. Prachtig gewoon. Hier hou ik erg van. Mooi rood is niet leijk😉

    Liked by 1 persoon

  14. Heel mooie maar ook speciale foto met die grassprietjes ervoor (en erachter). Zo zie je maar…

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

