Ik geef je een roosje

Lopend door het park van  Rotterdam zag ik deze mooie rozen staan  en moest meteen terug denken aan het liedje van Conny Vandenbos “Een roosje,men roosje”.In afwachting dat ik mijn foto’s in mappen heb geplaatst hier van harte deze mooie Rotterdamse roos.

15 reacties op “Ik geef je een roosje”

  1. Prachtig hoe jij alles ziet veel mensen zijn voor dit soort details ziende blind.

    Frans

    Liked by 1 persoon

  2. ha die Marylou
    een mooie roos in een mooie stad
    en nog steeds dat liedje in het hoofd nu🙂
    fijne middag

    Liked by 1 persoon

  3. Een fraaie foto Marylou, zulke mooie rozen hebben ze natuurlijk alleen maar in Rotterdam….hahaha!

    Liked by 1 persoon

  4. A really beautiful rose!🙂

    Liked by 1 persoon

  5. Prachtige roos, en heel mooi in beeld gebracht ook.

    Liked by 1 persoon

  6. Dit is niet direct een foto die ik had verwacht na je bezoek aan Rotterdam, maar daar zijn zowel de roos als jouw foto ervan zeker niet minder mooi! 🙂

    Liked by 1 persoon

    • Ik heb zo’n massa foto’s Jan die ik allemaal moet sorteren en mijn tuin had dringend water nodig en opbinden van mijn peulerwtjes en snijbonen.Ik moet het hier alleen rooien ,er moet in huis ook nog zoveel gebeuren maar ze komen er aan ,nog even geduld.

      Like

  7. voor mij een van de mooiste bloemen die er zijn!

    Liked by 1 persoon

  8. Dankjewel Marylou. De roos is prachtig, evenals de foto

    Liked by 1 persoon

  9. Bedankt voor deze roos. Het is een fraai exemplaar.

    Gr, René

    Liked by 1 persoon

  10. Een mooie volle roos en een prachtige kleur.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

