De magie is begonnen

Voor meer foto’s

KLIK HIER

Oma reus en de kleine reus zijn vandaag op stap geweest in de stad.Er was een massa volk op de been.Oma reus is 85 jaar en   7.5 m groot.Ze kan snurken en praten en bekijk je me een doordringende blik of een knipoog.Ze stapt door de straten en als ze moe is gaat ze in een leunstoel zitten.De reuzen zetten de stad op stelten.

14 reacties op “De magie is begonnen”

  1. mogge Marylou
    hoe krijgen ze het voor elkaar hé om zoiets moois te maken
    en jij zet het voor ons mooi in beeld

    druk met het goede doel begrijp ik wel , geniet er van
    en suc6
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  2. Da’s geen kleine meid meer

    Liked by 1 persoon

  3. Geweldig! Kijk die pantoffels! Dat is een waar kunststuk .

    Liked by 1 persoon

  4. ze lijkt te worden bestuurd als een marionet. Met je gebruikte groothoek en daarbij passende perspectief laat je de afmeting van oma prachtig zien en lijkt ze zelfs nog groter dan ze reeds is

    Liked by 1 persoon

  5. Onwaarschijnlijk evenement Marylou
    Ik ga er volgend jaar toch ook wel eens naar kijken.
    Een reuze marionet, het brengt ons terug naar de kindertijd
    en wie wil dat nu niet he.
    Ik zou toch ook wel even terug kind worden denk ik.
    Een prachtige foto Marylou
    Groetjes
    Marcel.

    Liked by 1 persoon

  6. Geweldig…toevallig ook bij een andere op de foto gezien😉

    Liked by 1 persoon

  7. Oja deze klik werkt niet maar was er wel haha
    Via een van je vorige blogjes😉

    Liked by 1 persoon

  8. Het linkje naar je andere foto’s werkt niet, maar met deze foto laat je al heel mooi zien hoe indrukwekkend het is om oma door de straten te zien lopen. Ik vind het een prachtige installatie.

    Liked by 1 persoon

  9. Dankjewel voor de info Marylou
    Ik dacht even dat het elk jaar was.
    Morgen kan ik niet.
    Het zal voor binnen vijf jaar zijn dan.
    Als we geluk van leven hebben natuurlijk.
    Nog een fijn weekend
    Groetjes
    Marcel

    Liked by 1 persoon

  10. Echt leuk om te zien dit🙂

    Liked by 1 persoon

  11. die oma is wel super populair!
    😉

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

