Geduld wordt altijd beloond

Ik was gisteren even op wandel in een piepklein natuurreservaatje “het hoogbos”

Ik heb lang moeten wachten maar zede viervlek libel is toch heel even gaan zitten en toen heb ik haar in mijn lens gevangen.

19 reacties op “Geduld wordt altijd beloond”

  1. wat een mooie details in die vleugels, zo delicaat en transparant

    Liked by 1 persoon

  2. Wow! wat knap en mooi!

    Liked by 1 persoon

  3. Die staat er weer mooi op!
    Helaas ben ik er nog geen tegengekomen begin nu wel wat ongeduldig te worden😉

    Liked by 1 persoon

  4. Wauw super mooie zeg.
    Ik heb eens twee libellen getrokken die aan het paren waren is ook super mooi om te zien.

    Liked by 1 persoon

  5. Mij nog niet gelukt, maar komt wel. Mooi hoor

    Liked by 1 persoon

  6. Daar is een vliegtuig met dubbele vleugels
    van afgekeken denk ik (een dubbeldekker)

    Wel een heel mooie foto Marylou

    Groetjes
    Marcel

    Liked by 1 persoon

  7. Mooi, Marylou. Als geduld inderdaad wordt beloond, dan houd ik nog maar even wat hoop, want ik heb dit jaar nog geen libel kunnen kieken. Vandaag om 18:38 uur begint officieel de zomer, dus wie weet, misschien lukt het binnenkort.

    Liked by 1 persoon

  8. Dat geduld heb ik dus niet, maar mooi dat jij het wel hebt want dan zie ik ‘m gewoon hier. Schitterend!

    Liked by 1 persoon

  9. fantastikt photo

    Liked by 1 persoon

  10. Soms werken ze mee. Maar je moet inderdaad wel volhardend zijn. Het heeft je in ieder geval deze foto opgeleverd.

    Gr. René

    Liked by 1 persoon

  11. mijn respect voor jouw geduld én het resultaat!

    Liked by 1 persoon

  12. Wauw, die is weer mooi!

    Liked by 1 persoon

  13. en dat van een fotografe te horen , maakt me blij

    Liked by 1 persoon

  14. Ik heb helaas nog maar weinig viervlekken gezien. Deze van jou zat mooi vrij op een takje🙂

    Liked by 1 persoon

  15. Wederom bewezen, geduld loont. Mooie foto Marylou.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

