Tiengemeten hier lijkt de gewone wereld ver weg

Daar ik 2 drukke dagen voor de boeg heb  op de festivals voor mijn vrijwilligerswerk voor het kinderbrandwondenfonds zullen jullie nog even geduld moeten hebben voor de hele fotoreportage.

In afwachting daarvan licht ik weer een stukje op van de sluier

8 reacties op “Tiengemeten hier lijkt de gewone wereld ver weg”

  1. mogge Marylou
    mooie opname van mooi weids landschap
    ik wens je sterkte met de drukke dagen

    Liked by 1 persoon

  2. Een mooie plaat Marylou, succes de komende dagen hoor.

    Liked by 1 persoon

  3. Heel mooie natuurstreek en mooi op beeld vastgelegd.
    Mooi Marylou
    Groetjes van mij

    Liked by 1 persoon

  4. Een fraai landschap dat rust ademt. Mooi!
    Succes en veel plezier de komende dagen.

    Liked by 1 persoon

  5. Wat heeft Nederland toch een mooie plekjes.

    Frans

    Liked by 1 persoon

  6. Beautiful landscape.

    Liked by 1 persoon

  7. Ziet er heel mooi uit en is een prachtig foerageergebied voor de watervogels

    Liked by 1 persoon

  8. Een mooi natuurgebied, Marylou.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

