Een lekkere suikerspin

Ik was voor mijn vrijwilligerswerk bij het kinderbrandwondenfonds  in Tongerlo op het Yourin festival.Snikheet was het er en druk,druk,druk.

Deze 2  vriendelijke ,knappe meisjes kwamen een educatief spelletje spelen aan onze stand in ruil voor een festivalbandje.

8 reacties op “Een lekkere suikerspin”

  1. mogge Marylou
    dus het is er druk en warm , dat is vele malen beter als nat en koud en geen mensen te zien
    zal het werk veel voldoening geven zo
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  2. Ik was er dol op vroeger, nu zou ik geen heel suikerspin mee opkunnen. Het is langgeleden dat ik het heb gegeten, misschien dit jaar eens op de kermis in Tilburg

    Liked by 1 persoon

  3. Van dit soort mooie foto’s wordt vrolijk hoor.

    Liked by 1 persoon

  4. Druk en warm dus moe maar voldaan naar huis neem ik aan en natuurlijk met een mooie serie foto’s ?
    Deze is in elk geval prachtig.

    Liked by 1 persoon

  5. Het is in prachtig zomers plaatje.
    Het is hier in het noorden met ongeveer 21 graden echt lekker weer nu. Maar ik kijk met vrees uit naar volgende week, want de voorspelde temperaturen rond 30 graden zijn meteen weer wat teveel van het goeie, wat mij betreft.

    Liked by 1 persoon

  6. Een heel prachtige foto!

    Liked by 1 persoon

  7. De dames zijn absoluut niet cameraschuw. Twee vrolijke portretjes

    Liked by 1 persoon

  8. Lovely shot, Marylou. It’s a very long time since i had candyfloss.🙂

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

