Akke-akke-tuut-tuut


Je kan in het Mayrhofen in Oostenrijk rond rijden in een toeristentrammetje of een ritje maken met een echt stoomtreintje maar we deden dit niet wegens de grote hitte en drukte.We kozen meestal voor de verkoeling van de bergen.

10 reacties op “Akke-akke-tuut-tuut”

  1. ja ik had gedaan als jou en fijn de bergen in gegaan

    Liked by 1 persoon

  2. Hahahaha…een leuke titel bij deze fraaie kleurrijke foto Marylou.

    Liked by 1 persoon

  3. ik zou ook lekker verkoeling zoeken hoor, ook veel leuker als dat treintje waar iedereen naar je kijkt als beestjes in de zoo

    Liked by 1 persoon

  4. Wij gaan dit jaar o.a. naar Oostenrijk, zin in als ik dit weer zie

    Liked by 1 persoon

  5. Het is best een leuk treintje, maar met warm weer zou je mij daar ook niet in krijgen.

    Liked by 1 persoon

  6. Ach, leuk als je niet wilt lopen .. zie je toch nog wat maar lekker de bergen in zou ook mijn voorkeur gehad hebben. Een leuke foto is het wel.

    Liked by 1 persoon

  7. Het hangt er maar vanaf hoe je die bergen beklimt. Kan best inspannend zijn🙂

    Liked by 1 persoon

  8. ik kan je geen ongelijk geven Marylou.

    Liked by 1 persoon

  9. heeeeee, daar zijn wij ooit ook nog geweest!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

