Adembenemend uitzicht

Ik was in augustus een week op vakantie in Oostenrijk.Veel hoger  in de bergen kon hier niet meer.

Neen ik ben niet helemaal naar boven geklommen maar heb de kabellift genomen om dan daar te  gaan te wandelen. Daar ik hoogtevrees heb was dat niet altijd evident.

16 reacties op “Adembenemend uitzicht”

  1. mogge Marylou
    mooi zijn de bergen hé , heb er heel wat hoogtemetertjes liggen , te voet op ski of per fiets , heerlijk
    denk dat de hoogtevrees het ergste is in de kabelbaan , toch
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  2. On top of the World, prachtig

    Liked by 2 people

  3. Mooi, mooi. Ik zou graag ook nog eens naar daar gaan, maar er geraken hè

    Liked by 1 persoon

  4. Prachtig Marylou, Oostenrijk is erg mooi hoor.

    Liked by 1 persoon

  5. schitterende opname Marylou

    Liked by 1 persoon

  6. Mooie foto Marylou, heel knap

    Liked by 1 persoon

  7. dit is puur Oostenrijk voor mij inderdaad

    Liked by 1 persoon

  8. Such a magical image, Marylou.🙂

    Liked by 1 persoon

  9. Wowww wat een prachtig weids Oostenrijk

    Liked by 1 persoon

  10. heerlijk! Ik mis zo’n vakantie in de bergen wel…

    Liked by 1 persoon

  11. Amazing landscape!

    Liked by 1 persoon

  12. Prachtig … een mooie plek om van hoogtevrees te genezen😉

    Liked by 1 persoon

  13. ik herken dat dubbel gevoel Marylou. prachtige foto trouwens!

    Liked by 1 persoon

  14. Prachtige foto, prachtig landschap!

    Liked by 1 persoon

  15. Dit zijn foto’s waar ik alleen maar van kan dromen🙂 Prachtig om te zien en in het echt zal het zelfs nog vele malen mooier zijn geweest denk ik zo.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

