Bij het krieken van de dag

Bij het ontwaken op vakantie had ik altijd een mooi uitzicht.Ik zag telkens opnieuw de zon verschijnen op de berg  en de schaduwen even later opschuiven, het dal frisgroen kleurend  als een jong blaadje en op de achtergrond het rustgevende geluid van klaterende water.Een hemels uitzicht.

13 reacties op “Bij het krieken van de dag”

  1. Deze prachtige foto kan zo in een reisgids Marylou.

    Liked by 1 persoon

  2. Je had dat een hemels zicht zo te zien !!!! Prachtig ik ben het eens met Edward in elk geval !!!

    Liked by 1 persoon

  3. Prachtige plek, schitterende foto

    Liked by 1 persoon

  4. heerlijk moment van de dag

    Liked by 1 persoon

  5. dat zeg je goed bij mij🙂
    en ik ben nu in de mogelijkheid de dagen uit te kiezen , heerlijk is dat

    Liked by 1 persoon

  6. What a wonderful view, Marylou!🙂

    Liked by 1 persoon

  7. Jaaaaa …….. zo wil je ’s morgens wel wakker worden

    Liked by 1 persoon

  8. Heerlijk, daar hoef je je toch echt niet te vervelen.

    Liked by 1 persoon

  9. Zeer mooi om de dag te beginnen

    Liked by 1 persoon

  10. Zo zou ik iedere mrogen wel wakker willen worden met dit uitzicht. Werkelijk fantastisch dit!

    Liked by 1 persoon

  11. Beautiful, Marylou.
    Blessings ~ Wendy

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

