’s Morgens in de vroegte

Ik was vandaag op fotocursus macro-fotografie.Het was erg fijn en ik heb er een heleboel bij opgestoken.

Kwam tot de vaststelling dat ik nog heel veel moet leren en oefenen.

Vol druppels ochtenddauw kan deze libel niet vliegen en hangt aan een halm te wachten tot ze opgedroogd is en weg kan vliegen

23 reacties op “’s Morgens in de vroegte”

  1. mogge Marylou
    dank voor je reactie
    dus je kan toch nog wat leren , ja en dat is toch ook goed
    ik kan de foto niet zien hier boven , al ik zie is een klein wit kruisje
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  2. Prachtig met al de glitterende dauw op de vleugeltjes

    Liked by 1 persoon

  3. Een bijzonder fraai foto Marylou, hier is hij inderdaad niet te zien.

    Liked by 1 persoon

  4. dank voor je glimlach Marylou
    ik zag zojuist wel de foto in het email bericht van je nieuwe blog , een prachtige opname
    fijne dag

    Liked by 1 persoon

  5. De foto zie ik niet, maar erg leuk om te lezen dat je een cursus macrofotgrafie hebt gedaan. Het lijkt zo makkelijk, maar er komt best wel wat bij kijken. Succes!

    Liked by 1 persoon

  6. Prachtig die eerste de tweede zie ik ook niet jammergenoeg

    Liked by 1 persoon

  7. Wszystkie zdjęcia są piękne.
    Serdecznie pozdrawiam z Warszawy

    Liked by 1 persoon

  8. Ik fotografeer al meer dan 55 jaar en leer nog steeds bij en dat is het leuke van deze hobby.
    Helaas zie ik geen foto (wel in de mail).

    Gr. Frans

    Liked by 1 persoon

    • Frans ,ik heb het eerste bericht moeten vervangen door foto probleem als je gewoon komt kijken op mijn blog ,niet door op de mail te klikken zie je het nu zeker staan

      Like

  9. Heel mooi met die dauwdruppeltjes!

    Liked by 1 persoon

  10. Foto gezien in de mail, niet op wordpress

    Liked by 1 persoon

  11. oei, ik zie ook al geen foto!

    Liked by 1 persoon

  12. Helaas, de foto krijg ik hierboven niet te zien …

    Liked by 1 persoon

    • Ik heb door een probleem de foto nadien moeten vervangen,mensen die op dit eerst mailtje drukken zagen de foto niet maar als je met de pijltjes verder gaat op mijn blog zie je de foto wel staan.Sorry Jan

      Like

  13. Macro is een prachtige vorm van fotografie en die mag ikzelf ook heel graag beoefenen. Prachtige foto Marylou. Had je mijn mailtjes nog gehad??

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

