De parelmoervlinder bleek nog niet moe

Op wandel in Averbode vlogen er nog een massa vlinders rond wat me eigenlijk toch verbaasde.Witjes,atalanta’s,dikkopjes maar ook een parelmoervlinder en die komt niet zoveel voor op mijn pad.

18 reacties op “De parelmoervlinder bleek nog niet moe”

  1. mogge Marylou
    wat een mooie opname weer van deze mooie vlinder
    voor mij blijven ze nooit zo mooi poseren
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  2. Goed gezien en mooi vastgelegd

    Liked by 1 persoon

  3. Prachtige plaat van deze vlinder welke ook ik niet zo vaak zie.

    Liked by 1 persoon

  4. Deze vlinder zie je inderdaad niet veel, maar jij hebt er een mooie foto van kunnen maken Marylou.

    Liked by 1 persoon

  5. Dat was weer een bijzonder treffen, waar jij ook ditmaal weer goed van hebt weten te profiteren met deze mooie foto.

    Liked by 1 persoon

  6. Een prachtplaatje🙂

    Liked by 1 persoon

  7. Mooie vlinder, waar je een mooie foto van genomen hebt
    Groetjes van mij

    Liked by 1 persoon

  8. Wat prachtig komt ie uit de verf in de kleurloze omgeving

    Liked by 1 persoon

  9. ha die Marylou
    ja laat , maar was na het eten ff in slaap gevallen
    ik genoot een prachtige wandeling bij stralend weer
    fijne avond nog

    Liked by 1 persoon

  10. Nice picture.
    I love very much the butterflies!
    Ciao, Patrizia

    Liked by 1 persoon

  11. Hij is heel mooi!

    Liked by 1 persoon

  12. Die staat er al zeker mooi op, hij wás ook mooi !

    Liked by 1 persoon

  13. Pragtig. Hou van die kleurvolle vlinder tussen vaal agtergrond.

    Liked by 1 persoon

  14. Mooi beestje, mooie foto … Ik zie bijna nooit parelmoervlinders (in Nederland)

    Liked by 1 persoon

  15. Ik vind de parelmoervlinder altijd een hele bijzonder verschijning. Ik zie haar ook alleen als ik naar de AWD ga🙂 Leuk dat je hem ook op je pad kreeg.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

