Spiegelen

Het regent en regent onophoudelijk.De wereld is kletsnat.Druppels bengelen aan takken,zaaddoosjes en grassprieten . Soms blijkt  een waterparel te werken als een spiegel en reflecteert een mini -wereld in een waterbel

14 reacties op “Spiegelen”

  1. Very beautiful, the drop seems to contain a small world!
    Ciao, Pat

    Liked by 1 persoon

  2. een mooie opname van een mooie waterdruppel Marylou
    wees paraat na morgen voor droge opnamen

    Liked by 1 persoon

  3. Altijd mooi zo’n spiegeling in een druppel….

    Liked by 1 persoon

  4. Schitterend…..zó mooi scherp op de druppel, klasse hoor.

    Liked by 1 persoon

  5. Heel mooi, Marylou, de scherpte ligt precies op de juiste plek.

    Liked by 1 persoon

  6. Wat een mooie foto’s maak je toch!! M’n complimenten.
    Ik wil graag een of meerdere foto’s in mijn ‘to be’ botanisch blog toevoegen. Zoals die van je balsemien.
    Mag ik je vragen om een contact info te geven? dan kan ik je info sturen
    Vast bedankt, groetjes Maria

    Liked by 1 persoon

  7. Dit is zeker mooi Marylou. Sterke druppelplaat die je ogen steeds doen terugkeren naar de focus

    Liked by 1 persoon

  8. met droog weer ben ik ook al blij Marylou
    ik loop dit wekend weer 2 etappes van het Pieterpad

    Liked by 1 persoon

  9. S C H I T T E R E N D !

    Liked by 1 persoon

  10. mooie opname, Marylou!
    Je moet er maar op letten hé…

    Liked by 1 persoon

  11. Ik ben gek op druppels en zeker als er ook nog een mooie weerspiegeling in zit zoals hier🙂

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

