Soms……….

Door: natuurfreak

26 Sep 2015

Categorie: Uncategorized

23 reacties

Soms gebeuren er dingen in je leven die het vertrouwen in vrienden heel erg schaden.

23 reacties op “Soms……….”

  1. Sorry Jan, ik heb op verkeerd knopje geduwd en je bericht per ongeluk verwijderd .Bedankt voor de reactie .Ik heb ze wel gelezen.

    Like

  2. Mijn excuses Henk voor het ongewild verwijderen van je reactie .Heb het gelezen en het was zeker de bedoeling niet.

    Like

  3. Heb hier een fout begaan Karel.Op verkeerd knopje geduwd en zo ongewild je reactie verwijderd.Wel gelezen hoor.Sorry

    Like

  4. Dat zou gemakkelijk zijn inderdaad. Echte vrienden zijn op een hand te tellen. Fijn weekend

    Liked by 1 persoon

  5. Heel mooie foto Marylou, en inderdaad de spreuk is juist.
    Na langere tijd leer je de werkelijke aard van een mens echt kennen.
    En dan nog zeg je soms tegen zichzelf, dat had ik niet verwacht.

    Liked by 1 persoon

  6. Dan zijn het geen vrienden als je het moet controleren…oja zitten de reacties niet in de prullenbak en kan je ze terug zetten?
    Fijn weekend

    Liked by 1 persoon

  7. Marylou. Ik ben dat wel met je eens je hebt vrienden ..en zo houden toch .. geen neppers daar kan ik niet tegen ik pak rustig de draad weer op ! iedere dat wat .nu rusten ik ben erg moe maar wil graag nog wat te doen hebben lieve gr Cees

    Liked by 1 persoon

  8. ja dat kan gebeuren akelig he?

    Liked by 1 persoon

  9. Tja, dat heb ik helaas ook wel eens verzucht …
    Sterkte ermee, Marylou.

    Liked by 1 persoon

  10. Sending you warm hugs, Marylou.🙂

    Liked by 1 persoon

  11. mooie spreuk en afbeelding Marylou, fijn weekend toegewenst

    Liked by 1 persoon

  12. Echte vrienden zijn uitermate zeldzaam Marylou, die moet je koesteren.

    Liked by 1 persoon

  13. nu ik zei
    mooie kaart met mooie spreuk , zo iets in die richting🙂
    fijne avond nog

    Liked by 1 persoon

  14. Mooi gedaan! Misschien tot morgen

    Liked by 1 persoon

  15. Dat is ons allemaal denk ik wel eens overkomen. Het wend nooit.

    Liked by 1 persoon

  16. Maar dan merk je ook wat echte vrienden zijn is onze ervaring en dat zijn er helaas maar erg weinig.l

    Liked by 1 persoon

  17. ik hoop dat je dit persoonlijk niet ervaren hebt?

    Liked by 1 persoon

    • Toch wel Billy.Was lid van Lierse kanoclub.Ben door steek insect en vermits ik reuma patiënt ben en complicaties kreeg in shock gegaan en nadien suikerziek geworden .
      Moest op zwaar dieet om alles onder controle te krijgen en mocht wildmenu met kerstfeest niet eten.Ik mocht zelf niets meebrengen en was niet welkom.Zo zat ik moederziel alleen thuis met kerst en nieuw.Heb 20 jaar steeds aan alles meegewerkt in de club.Zo zie je maar dat sommige vrienden wolven zijn in schapenkleren.De dokter wou klacht indienen aan bestuur maar dat wilde ik niet.Als men me er niet bij wou omdat ik ziek was,hoefde het niet meer voor mij.

      Like

  18. Een o, zo ware spreuk.
    Zeker als er iets in je leven gebeurd waar je steun van je vrienden verwacht en dan blijkt dat het geen echte vrienden zijn!

    Liked by 1 persoon

  19. Marylou, I wish the best for you. Hugs.
    Blessings ~ Wendy

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

