De stroom was niet te stoppen

De herdershond stuurde de schapen de anderen richting uit en als er 1 vertrekt volgt de kudde dadelijk.Ze kwamen plots op me af.Ik ben niet gauw bang maar even dacht ik dat ze me onder de voet zouden lopen.Ik bleef rustig staan en ze sloten me in en liepen netjes rond mij om hun weg te vervolgen.

14 reacties op “De stroom was niet te stoppen”

  1. Tja…daarom zijn schapen kudde dieren, als er één over de dam is, volgen er meer.

    Liked by 1 persoon

  2. mogge Marylou
    mooi beeld bij je mooie verhaal
    ik herken het ook nog , afgelopen zomer op een smal dijkje met de fiets ingesloten geweest , niks aan de hand🙂
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  3. Ik weet hoe je je gevoeld moet hebben zo tussen de schapen.
    Hier in het dorp laten ze schapen de bermen kort houden.
    En ja hoor ik op de scootmobiel over een bruggetje komt de kudde op mij af en midden op de brug sta ik vast tussen de schapen.
    Helaas geen foto kunnen maken camera zat al in de tas en pakken was geen optie.

    Liked by 1 persoon

  4. Prachtige ervaring en foto.

    Liked by 1 persoon

  5. Je komt het toch niet tegen zo’n grote kudde schapen
    Mooie foto Marylou

    Liked by 1 persoon

  6. Dat moet een bijzondere ervaring geweest zijn. 🙂
    Je hebt een mooie foto gemaakt van de omsingeling.

    Liked by 1 persoon

  7. Moes ’n wonderlike ervaring gewees het. Schapen is te pragtig.

    Liked by 1 persoon

  8. Ja als er ineens een kudde op je af komt kan je beter aan de kant springen…maar gelukkig goed afgelopen en jij je foto’s kunnen schieten.
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  9. Jij voelde je uiteindelijk als onder een warm wollen dekentje 🙂

    Liked by 1 persoon

  10. Zeer mooie sfeerfoto

    Liked by 1 persoon

  11. I bet it was quite noisy there. Great photo, Marylou.🙂

    Liked by 1 persoon

  12. haha, kan me best inbeelden dat het even schrikken was, Marylou!

    Liked by 1 persoon

  13. Deze vind ik ook heel mooi.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

