het palet van de herfst

Als ik op stap ga is het net of ik heb een gekleurde bril opgezet..De mooiste kleuren brengen me in vervoering want het palet van de herfstschilder is niet te evenaren.

14 reacties op “het palet van de herfst”

  1. ha die Marylou
    mooi is die bril hé , en ook steeds anders als je een hoek om gaat of een ander pad in slaat
    geniet er van

    Liked by 1 persoon

  2. Prachtig hoor Marylou, het is momenteel genieten in de natuur.

    Liked by 1 persoon

  3. Gorgeous colours! I love this picture.🙂

    Liked by 1 persoon

  4. ha die Marylou
    dan wens ik je weer veel plezier op de computer
    en een fijne avond
    smakelijk

    Liked by 1 persoon

  5. zodra de antibiotica aanslaat zal het snel beter gaan , ik heb geen wondje kunnen ontdekken , maar een minuscuul sneetje is al genoeg om een ontsteking op te lopen , het heeft weg van Fijt
    nee ik ben nog nooit op reuma of zo getest , ben verder wel gezond , op natuurlijk de longemphyseem na
    zou ik reuma hebben wandelde en fietste ik ook niet zo veel
    fijne avond nog

    Liked by 1 persoon

  6. toepasselijke titel bij een mooie foto

    Liked by 1 persoon

  7. Dat is alvast een mooi begin van de herfsttooi.
    Hier beginnen de eerste bladeren intussen ook te kleuren, er beloven mooie en fotogenieke dagen aan te komen.

    Liked by 1 persoon

  8. Wonderful❤ I love the colors❤

    Liked by 1 persoon

  9. Jeetje!! het knalt van mijn scherm af hihi… Heel mooi in combinatie met je layoput van deze dag😀

    Liked by 1 persoon

  10. Oehoe. Pragtige kleure!

    Liked by 1 persoon

  11. prachtig palet!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

